چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل لجستیک افتتاح شد

پرشین خودرو: وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور در مصلی تهران، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک را افتتاح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، صبح امروز و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک در هفته حمل و نقل آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به همت وزارت راه و شهرسازی، معاونت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و فعالان بخش خصوصی این صنعت برگزار شده است.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها امسال در این نمایشگاه از موارد قابل ذکر است، همچنین افزایش ارتباط دولت و بخش خصوصی و تعاملات تجاری در هفته حمل و نقل از محورهای این نمایشگاه عنوان شده است.


به گفته، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی عدم تعامل مناسب بخش خصوصی و دولتی یکی از مشکلات بخش‌های مختلف است، دولت برای خود یکسری قوانین و مقررات دارد که ملزم به رعایت آنها است و بهره‌برداران حمل و نقلی باید از آنها تبعیت کنند.


به گفته شهرام آدم‌نژاد، برخی از شرکت‌های خصوصی این قوانین را دست و پاگیر می‌دانند در این راستا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک فرصتی مغتنم است تا شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی بدون واسطه در فضای مناسب با حضور متخصصان و فعالان بخش حمل و نقل داخلی و خارجی با یکدیگر به گفت‌وگو و تعامل بپردازند.

به گفته آدم‌نژاد با توجه به وسعت دامنه تخصصی نمایشگاه حمل و نقل همه حوزه‌های حمل و نقلی اعم از جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی در همه سطوح مدیریتی اعم از سیاست‌گذاری،‌عملیاتی و اجرایی با حضور همه نهادهای دولتی، خصوصی، بین‌المللی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان را شامل می‌شود و بدین ترتیب می‌تواند محل مناسب برای عقد و تسلیم تفاهم‌نامه‌ها، قراردادها، موافقت‌نامه‌ها و مقررات لازم در راستای افزایش بهره‌وری صنعت حمل و نقل باشیم.

 

نمایشگاه حمل و نقل

کد خبر 118931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha