کد خبر 119248
۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
تعطیلی 245 آموزشگاه رانندگی متخلف در کشور

پرشین خودرو: رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد با تخلفات 245 آموزشگاه رانندگی در سراسر کشور و تعطیلی آنها خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احمد کرمی اسد درباره نظارت بر آموزشگاه‌های رانندگی گفت: برابر آمارهای ما در کشور بیش از 2100 آموزشگاه رانندگی فعال است که اکثر آنها آموزشگاه پایه سوم است. ما بر تمام این آموزشگاه ها نظارت داریم و به شکل محسوس و نامحسوس اقدامات آنان و نحوه آموزش و امتحانات را رصد می‌کنیم.


وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راهور به صورت رندوم از شرکت کنندگان در این کلاس ها آزمون می‌گیرند، گفت: علاوه بر آن بر شرایط آموزشگاه ها نیز نظارت داریم، اینکه فضای آموزش تئوری مناسب باشد، فضای مناسب برای پارک خودروهای آموزشگاه باشد و ... .


رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه برخی از آموزشگاه های رانندگی دچار زوال شرایط می‌شوند، گفت: برخی از آموزشگاه ها هم متخلف هستند که که با هردوی اینها برخورد شده و اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.

 

آموزشگاه رانندگی



وی در مورد زوال شرایط در آموزشگاه‌های رانندگی گفت: مثلا اگر شرایط آموزشگاه تغییر کرده باشد، خودروهایش فاقد ایمنی باشد و ... جزو زوال شرایط محسوب می شود.

کرمی اسد در مورد آموزشگاه های متخلفی که با آن برخورد شده نیز گفت: از ابتدای امسال تا پایان ماه قبل، 245 آموزشگاه رانندگی در در سراسر کشور به دلیل تخلفات مختلف تعطیل شدند که از این تعداد 70 مورد آن در تهران بود.

وی با بیان اینکه برخی از این آموزشگاه ها دوباره فعالیت خود را آغاز کردند، گفت: ما به دلیل ارتکاب تخلف، ارائه خدمات به این آمورشگاه ها را قطع کردیم و غیرمجاز شناخته شدند، اما این فرصت را داشتند که اشکالات خود را رفع کنند و در بازبینی های بعدی فرصت دوباره فعالیت را پیدا کنند، به همین دلیل نیز تعدادی از این آموزشگاه‌ها اشکالات خود را رفع کرده و دوباره فعالیتشان را آغاز کردند.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در خاتمه درباره آموزشگاه‌های غیرمجاز نیز گفت: آموزشگاه رانندگی غیرمجاز نداریم، چرا که هنگام صدور گواهینامه ما تنها برای آموزشگاه هایی گواهینامه صادر خواهیم کرد که دارای مجوز باشند و از این رو چنین امری ممکن نیست.

منبع: ایسنا

کد خبر 119248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha