کد خبر 119796
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
مشکلات معابر برفی تهران را اطلاع دهید

پرشین خودرو: مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برف روبی و امداد رسانی به شهروندان گفت: اولویت برف روبی با معابر اصلی شهر تهران است.

به گزارش پرشین خودرو، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران و مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران در پیامی توئیتری نوشت: از دقایق اولیه بارش برف در پایتخت شن‌پاشی و برف‌روبی معابر عمومی توسط نیروهای شهرداری تهران برای تسهیل آمد و‌ شد شهروندان آغاز شده.

وی ادامه داد: با این وجود شهروندانی که در محلات خود مشکلی دارند با هشتگ محله برفی من اطلاع رسانی کنند و ما را برای کاهش آثار برف یاری نمایند.

 

برف روبی
 

محمدی در توئیتی دیگر نوشت: با توجه به اینکه بخشی از تاکسیها از حومه شهر وارد میشوند به علت کندی عبور و مرور؛ تاخیراتی وجود دارد. تلاش می‌کنیم با افزایش سروی‌سهای حمل و نقل عمومی مشکل حل شود.

وی البته به اولویت های برف روبی هم اشاره کرد و نوشت: اولویت برف‌روبی و شن پاشی با توجه به تعداد نیروها و ماشین آلات با معابر اصلی شهر است. معابر فرعی، پل‌های عابر و پیاده روها نیز در دستور کار تمامی مناطق و نواحی شهرداری قرار دارد.

 

برف روبی



مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تردد خودروها بدلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ و صاف بودن لاستیکها حتی در معابر برفروبی شده ممکن است در لغزندگی مسیرها با کندی و ترافیک مواجه شوند. همراهی شهروندان و صبوری آنها در این خصوص مشکل گشاست.

وی البته در آخرین توئیت خود به اقدامات شهرداری تهران تا ساعت 11 صبح اشاره کرد و نوشت: استقرار ۱۴۵۰ دستگاه ماشین آلات، تعبیه ۴هزار مخزن شن و نمک، فعالیت ۱۴هزار نیروی خدماتی و فعالیت ۲۴ساعته گرمخانه ها اقدامات شهرداری تهران تا این لحظه بوده است.

 

برف روبی



مشکلات معابر درجه دو را اطلاع دهید

این در حالی است که پیش از این هم علی اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره وقوع برف در پایتخت و تمهیدات شهرداری جهت برف‌روبی گفته بود: ۴۰۰۰ مخزن شن و ماسه در سطح شهر تعبیه شده و خوشبختانه هیچ معبر بزرگراهی و اتوبان در حال حاضر دچار انسداد نیست.

وی افزود: معابر درجه ۲ و خیابان‌های فرعی نیز در صورتی که مشکلی در زمینه گرفتگی معابر وجود داشته باشد شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ به ما اطلاع دهند.

عطایی خاطرنشان کرد: در صورتی که گزارش انسداد مسیر و همکاران ما واصل شود حتماً به رفع مشکل اقدام خواهد شد و خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته تا کنون مشکلی نداشته‌ایم.

منبع: فارس

کد خبر 119796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha