مدیرعامل پژوسیتروئن، چهره سال خودرو جهان شد!

پرشین خودرو: کارلوس تاوارز، مدیرعامل گروه خودروسازی پژوسیتروئن از نگاه هیئت داوران، به عنوان شخصیت سال 2020 خودروی جهان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هیئت داورانی متشکل از 86 خبرنگاران و فعالان حوزه خودرو، جایزه شخصیت سال خودروی جهان را به مدیرعامل گروه خودروسازی پژوسیتروئن، یعنی کارلوس تاوارز اعطا کردند. پس از نهایی شدن رای داوران و باتوجه به فاکتورهای مهمی همچون اعتبار بخشی به کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن و بازگشت این کمپانی به سودآوری، ساخت محصولاتی جدید با عملکرد خوب جهانی و همچنین بازگشت سودآوری به شرکت خودروسازی اوپل/ واکسهال، کارلوس تاوارز به عنوان شخصیت سال خودروی جهان در سال 2020 میلادی انتخاب شد.

علاوه بر موارد مذکور، دستاوردهای مدیرعامل کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن شامل مذاکره در مورد ادغام با گروه خودروسازی "فیات کرایسلر" نیز می شود و باعث شد تا این اتحاد به عنوان چهارمین کمپانی بزرگ خودروساز جهانی، بعد از فولکس واگن، رنو/نیسان/میتسوبیشی و سپس کمپانی خودروسازی تویوتا معرفی شود.

 



کارلوس تاوارز پس از انتخاب شدن به عنوان شخصیت سال خودروی جهان اعلام کرد: این جایزه معتبر را می خواهم به همه کارمندان و کارکنان گروه خودروسازی پژوسیتروئن و همچنین به تمامی شرکای اجتماعی مسئولیت پذیر و هیئت های نظارتی هدیه کنم. دریافت این عنوان افتخار بسیار بزرگی است، درحالی که ارزش های ما پیروزی در کنار یکدیگر، چابکی، کارایی و قدرت جمعی خواهد بود. این عنوان به اسم همه ما خواهد بود.

جایزه شخصیت سال خودروی جهان در نمایشگاه بین المللی نیویورک امسال (در صورت برگزار شدن به دلیل شیوع ویروس کرونا در آمریکا) همزمان با معرفی خودروی سال جهان به مدیرعامل گروه خودروسازی پژوسیتروئن، یعنی کارلوس تاوارز اعطا خواهد شد.

 

خبرنگار: سجاد حیدری

کد خبر 121186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha