کد خبر 127296
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
میباخ 4 اتومات،گران‌ترین مونتاژی آمریکا

مرسدس بنز میباخ مدل 2021 چهار اتوماتیک جی ال اس 600 را که در ماه نوامبر 2019 معرفی و رونمایی کرده بود برای تولید انبوه آماده کرده و قیمت آن از 161 هزار دلار شروع می شود.

به گزارش پرشین خودرو، قیمت پایه ی ارزان ترین خودروی بنز مدل جی ال اس، از 76 هزار دلار شروع می شود و خودروی بلندقامت [شاسی بلند] میباخ تا پیش از این 200 هزار دلار پیش بینی شده بود اما حالا که در آمریکا در کارخانه بنز در شهر توسکالوسای آلاباما تولید می شود 40 هزار دلار کمتر از قیمت پیش بینی شده قیمت گذاری شده است. حتی با این اوصاف، میباخِ مرسدس بنز، گران ترین خودروی مونتاژی در آمریکا به حساب می آید. تا پیش از این رکورد گرانترین خودروی مونتاژ شده در آمریکا متعلق به آکورای مدل ان اس ایکس بود که در کارخانه هوندا در اوهایو تولید و 159,495 دلار قیمت گذاری شد.


مرسدس-میباخ چهار اتومات جی ال اس 600 Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic با قوای محرکه 4 لیتری مجهز به توربوشارژر دوتایی، با 8 سیلندر از یک سیستم هیبریدی 48 ولتی EQ Boost بهره می برد. این اولین میباخ بلندقامتی است که ستاره بنز روی درِ موتورِ آن قرار گرفته است.


سیستم تعلیق آن به نام «کنترل بدنه فعال برقی» E-Active Body Control‌ نوعی سیستم تعلیق هوا است که ناهمواری های مسیر و جاده را به بهترین شکل دفع می کند که در راحتی بیشتر سرنشینان مؤثر است. تریم داخلی آن چوب تاریکی است که حداقل 10 سال از عمر آن می گذرد.

 

میباخ 4 اتومات



همه صندلی های آن مجهز به تهویه هوا و سیستم گرمایشی هستند. سیستم صوت، تصویر و اینترنت آن با تبلت 7 اینچی MBUX‌ در صندلی عقب کنترل می شود. سیستم صوتی آن سه بعدی با بالاترین کیفیت از نوع «برمستر» Burmester است. یخچال مخصوص نوشیدنی های خنک به درخواست مشتری می تواند در داخل کابین نصب شود. ظاهر بیرونی آن سه تُنِ رنگی دارد و رینگ های آن 23 اینچی است. پنجره جلوی آن به طور خاصی متفاوت شده است.

میباخ مونتاژ آمریکا سه ردیف صندلی دارد و برخلاف بنتلی نونتایگا و رولزرویس کالینان، رقیب مستقیمی از لاکچری سازان اروپا ندارد به جز ب ام و آلپینای XB7‌ و کادیلاک اسکالاد جدید در آمریکا.

منبع: سایپا

کد خبر 127296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha