لامبورگینی از یک محصول جدید رونمایی می‌کند

در یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه آمده است لامبورگینی در تابستان امسال و پس از عرضه اخیر آونتادور Ultimae، از محصول جدید دیگری رونمایی می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، اخیراً لامبورگینی عملکرد خوبی داشته است. در حقیقت، این خودروساز ایتالیایی بیانیه مطبوعاتی تحت عنوان "بهترین شش ماه گذشته" را منتشر کرده است که نشان دهنده موفقیت بزرگ این برند در نیمه اول سال 2021 است.

اوروس (Urus) با تحویل 2 هزار و 796 واحد فوق العاده، همچنان پرفروش‌ترین ماشین شاسی بلند لامبورگینی است. ایالات متحده همچنان بزرگترین بازار برای خودروساز مستقر در Sant'Agata Bolognese است و به دنبال آن سرزمین اصلی دیگر چین، هنگ کنگ و ماکائو خواهد بود.

در یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه آمده است لامبورگینی در تابستان امسال و پس از عرضه اخیر آونتادور Ultimae، از محصول جدید دیگری رونمایی می‌کند. در حالی که لامبورگینی تأیید کرده است که Ultimae آخرین اتومبیل 12 سیلندر است، اکنون می توان حدس زد که کدام یک از لامبو‌های بعدی طی چند ماه آینده رونمایی خواهد شد.

 

لامبورگینی



این خودروساز قبلاً تأیید کرده است که امسال یک وسیله نقلیه مجهز به 12 سیلندر عرضه خواهد شد. اما با توجه به اینکه Ultimae از قبل ارائه شده است، اکنون چه چیزی عرضه خواهد شد؟

لامبورگینی کونتاش (Countach) افسانه‌ای امسال پنجاهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. اما آیا لامبورگینی مدلی برای جشن تولد کانسپت LP500 در سال 1971 عرضه می کند؟ در این صورت، می توان حدس زد که لامبورگینی مدل جدید Miura Homage ( مدل محدود مبتنی بر آونتادور از سال 2016) را به روز خواهد کرد که در جشن سالگرد طلایی به عنوان اولین ابرخودروی لامبورگینی به نمایش بگذارد.

این تنها یک فرضیه است زیرا هیچ چیز در این مرحله تأیید نشده است. به یاد داشته باشید که لامبورگینی با طرح ترکیبی از همه مدل‌ها تا سال 2024 و یک خودروی جدید تا سال 2025، پیشنهاد خود را برای ورود به خودروهای برقی تأیید کرده است. هر آنچه که این خودروساز در تابستان امسال راه اندازی کند، مطمئناً به عنوان خودروهای نهایی قبل از تاریخ ثبت خواهد شد.



منببع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 132989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha