کد خبر 138072
۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
هدف گذاری برای تجهیز تهران به 6500 دستگاه اتوبوس

جلسه هم اندیشی مدیران و معاونان شرکت های بخش خصوصی با مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی ضمن قدردانی از همکاران بخش خصوصی که همواره در مراسم، مناسبت ها و ایام خاص دوشادوش شرکت واحد در خدمات رسانی به شهروندان شریف تهرانی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرده اند، گفت: امیدوارم امسال با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم اتفاقات و تحولات جدیدی را در حوزه اتوبوسرانی رقم بزنیم.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهردار محترم و اعضای معزز شورای اسلامی شهر تهران به توسعه حمل ونقل عمومی خصوصاً اتوبوسرانی پایتخت، اظهار داشت: در سال جاری با حمایت های مدیریت شهری بنا داریم در موضوع بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گامهای بلندی برداریم و در این زمینه از همه همکاران بخش خصوصی دعوت می کنیم که در حد بضاعت و توان، پای کار بیایند.

نکاحی با بیان اینکه تجهیز ناوگان اتوبوسرانی تهران به 6500 دستگاه اتوبوس فعال را تا پایان سال 1401، برنامه ریزی و هدفگذاری کرده ایم، تصریح کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال تعداد1400 دستگاه اتوبوس، بازسازی و تعداد 2450 دستگاه نیز نوسازی خواهند شد که به این منظور در مورد توان و ظرفیت بخش خصوصی حساب ویژه باز کرده ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح فرایندهای آسیب زای گذشته و تشریح نحوه واگذاری خطوط به بخش خصوصی در گام دوم ، خاطر نشان کرد: خصوصی سازی در ابتدای کار مشکلاتی داشته و به این منظور می بایست با رفع نواقص و ضعف های موجود در فرآیند خصوصی سازی، استفاده از روش ها و بسته های حمایتی برای نوسازی ناوگان و همچنین، شفاف سازی حداکثری در امور و تمرکز بر ارائه خدمات در خور شأن مردم شریف تهران، بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده، نائل شویم.

گفتنی است، در این جلسه مدیران بخش خصوصی موضوعات و مواردی را پیرامون حوزه کاری خویش، مطرح کردند. در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 138072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha