اطلس سایپا با استاندارد رنگی تولید و عرضه می شود

با توجه به اینکه در دنیا برای تیپ های مختلف یک خودرو استاندارد رنگ تعریف می شود، سایپا سعی دارد برای تیپ های تولیدی خودرو اطلس، استاندارد رنگی تعریف کند. البته رنگ خودروها به درخواست مشتریان تولید و عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در بین مشتریان و جامعه تنوع رنگ خودرو به دلایل مختلف به شدت کاهش یافته و درصد بالایی از محصولات به رنگ های سفید، مشکی، نوک مدادی و نقره ای محدود شده است و شرکت سایپا برای ایجاد تغییر این روند سعی کرده است در رنگ آمیزی خودروهای VP تولیدی محصول اطلس، از رنگ های متنوع استفاده کند.

 

اطلس سایپا


با توجه به اینکه اذهان عمومی بیشتر روی رنگ های یکسان شکل گرفته در تولید خودروهای اطلس از رنگ های خانواده سبز، آبی، قهوه ای و قرمز با ترکیبات جذاب استفاده شده که تنوع بالایی ایجاد کرده و مورد استقبال کارشناسان نیز قرار گرفته است.

 

اطلس سایپا



براساس این گزارش، تمامی رنگ آمیزی خودروها در سالن های رنگ سایپا و با اپلیکیشن اعمال رنگ توسط فرآیندهای تولیدی انجام شده تا در صورتی که در آینده نیاز باشد، شرکت سایپا بتواند از رنگ های متنوع در داخل این شرکت که با فرآیندهای استاندارد و بر اساس نظر مشتریان است تولید و عرضه کند.

 

اطلس سایپا



این گزارش می افزاید: از مشخصات خاص خودرو اطلس، طراحی تریم داخلی دو رنگ برای اولین بار در محصولات سایپا و این محصول جدید است.

 

اطلس سایپا

 

اطلس سایپا

 

اطلس سایپا

 

اطلس سایپا

 

اطلس سایپا

 

اطلس سایپا

 


 

کد خبر 140134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha