لاماری جدید در آستانه ورود به بازار خودرو

از نخستین روزهای معرفی لاماری به بازار خودرو ایران آنچه بیش از ورود یک خودروی جدید به بازار مورد توجه قرار گرفت، ضعف‌های لاماری در امکانات و مشخصات فنی خودرو بود. همین موضوع موجب شده است تا آرین پارس موتور در اندیشه ورود نسخه فول آپشن لاماری با امکانات کامل در آینده نزدیک باشد.

/خبرنگار: فرشید آصفی/ به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، لاماری ایما یکی از خودروهای جدید بازار است که هر چند با استقبال خریداران مواجه شد اما به دلیل ضعف در آپشن و امکانات یکی از پربحث‌ترین خودروها در ماه‌های اخیر بود.

نبود آپشن‌های رایج در خودروهای هم‌رده قیمتی یا نبود تیپ‌ترونیک در لاماری ایما از مواردی بود که لاماری ایما را با چالش مواجه و بخشی از مشتریان این خودرو را از خرید منصرف کرد.

آرین پارس موتور که خود به خوبی از این مشکلات آگاه بود با شناخت بیشتر از بازار و نحوه سفارش گذاری در خرید از خودروسازان چینی، در پی معرفی نسخه فول آپشن لاماری ایما است.

یک منبع مطلع که علاقه‌ای به افشای نامش نداشت با اعلام این خبر به خبرنگار پرشین خودرو، از ورود نسخه فول آپشن لاماری ایما به بازار در آینده نزدیک خبر داد.

این منبع همچنین تایید کرد که برخی مراحل تامین نسخه فول آپشن لاماری ایما در آرین پارس موتور اجرایی شده است.

در حالی که ورود نسخه فول آپشن لاماری ایما به خط تولید (مونتاژ) آرین پارس موتور قطعی شده است اما آنچه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد وضعیت خریداران نسخه کم آپشن لاماری ایما و تفاوت قیمت این دو نسخه است.

به طور حتم با ورود نسخه فول آپشن لاماری ایما، تمایل خریداران به خرید این خودرو در نسخه اولیه کاهش شدیدی خواهد داشت و احتمالا با افت قیمت شدید نیز مواجه خواهد شد.

باید دید آرین موتور پارس برنامه‌ای برای ارتقای برخی امکانات خودروی خریداران لاماری ایما اجرا خواهد کرد یا خیر.

روشی که آرین پارس موتور در معرفی لاماری ایما در پیش گرفته است در بازار خودروی ایران مسبوق به سابقه است و کار جدیدی نیست اما تفاوت‌هایی در اجرای آن وجود دارد.

به طور مثال بهمن موتور نیز دیگنیتی را در ابتدا با پیشرانه‌ای ضعیف به بازار معرفی کرد و حالا نسخه قوی‌تر را به بازار عرضه می‌کند اما موضوع اینجاست که بازه زمانی مناسبی بین معرفی این دو نسخه وجود داشت.

زمان نسبتا طولانی بین معرفی دیگنیتی پرایم و پرستیژ شرایطی را فراهم کرد که این خودرو در بازار جایگاه خود را پیدا کرد اما در خصوص آرین پارس موتور و لاماری ایما نمی‌توانیم چنین ادعایی داشته باشیم.

به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آرین پارس موتور چه برنامه‌ای برای حفظ جایگاه لاماری ایما در بازار اجرا خواهد کرد./

کد خبر 140263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صمد ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خب خدا رو شکر اینا هم آشتی کردن