نمایش پیکاپ آسنا توربو و نسل جدید کامیون 1929 در تبریز

شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) در بیست و ششمین نمایشگاه خودرو تبریز، پیکاپ آسنا توربو و نسل جدید کامیون باری 1929 این شرکت را به نمایش درآورد.

/خبرنگار: فرشید آصفی/ به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) که تنها خودروساز خصوصی در منطقه آزاد ارس است در بیست و ششمین نمایشگاه خودرو تبریز حضور پیدا کرد.

آمیکو در نمایشگاه خودرو تبریز که به نوعی زادگاه این برند و از پرفروش‌ترین محصولات تجاری این قسمت از کشور است، یک سالن اختصاصی را به خود اختصاص داده است.

 

بازدید مجازی از غرفه آمیکو در نمایشگاه خودرو تبریز



آمیکو که در ماه گذشته دو رونمایی مهم را برگزار کرده بود با تمرکز ویژه بر نمایش این محصولات در تبریز حاضر شد.

گروه صنعتی آمیکو در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات تبریز، پیکاپ آسنا توربو و نسل جدید کامیون 1929 باری را برای بازدیدکنندگان به نمایش درآورد.

 

آمیکو



آمیکو در این نمایشگاه که با استقبال خوبی نیز مواجه شد، سایر محصولات تجاری خود را به نمایش درآورد اما آنچه بیش از همه مورد توجه بازدیدکنندگان آذری زبان قرار گرفت، پیکاپ آسنا توربو بود.

 

آمیکو



معرفی پیکاپ آسنا توربو

پیکاپ آسنا توربو با پیشرانه میتسوبیشی رده 4k22 مجهز به توربوشارژ و اینترکولر با توان 218 اسب بخار وگشتاور 320 نیوتن متر به زودی راهی بازار خواهد شد.

این توان و گشتاور تولید شده با ترکیب عالی و کاملا هماهنگ با گیربکس دستی 7 دنده (6+1) زومکس و با ترنسفرکیس بورگوارنر با کنترل الکترونیکی در سه وضعیت 4l,2h,4h بصورت پیش فرض به چرخهای محور عقب و با انتخاب وضعیت انتقال قدرت در دوحالت سبک و سنگین به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد.

 

آمیکو



از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به قفل دیفرانسیل اتوماتیک، جلو پنجره ای متفاوت با لوگوی جدید ASENA، تریم داخلی زیبا و ارگونومیک با ترکیب چرم و پلاستیک با کیفیت، همچنین امکانات رفاهی بیشتر با دو جعبه نگهداری مدارک با دربهای آرام بازشو در داشبورد جلو،جای موبایل در کنسول وسط، دو عدد پورت برق ۱۲ ولت جا فندکی، اتولایت و سنسور نور، چراغ روز، کروز کنترل، دو عدد کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین، مولتی پلیر فول فانکشن ضد رفلکس نور، فرمان نوع D شکل با تنظیم زاویه در دو جهت بالا و پایین و دکمه های کنترل روی غربیلک، صندلی‌های چرمی ارگونومیک ردیف جلو با تنظیم شش جهته صندلی راننده و چهار جهته سرنشین جلو، جا لیوانی ایمن در دو طرف داشبورد، کامپیوتر سفری دو زبانه فارسی/انگلیسی با امکان تنظیم نور صفحه دیجیتال و زیر آرنجی لاکچری در صندلی ردیف عقب، اشاره کرد.

از نظر تکنیکال علاوه بر مشخصات برتر مجموعه پاورترین، شاهد ارتقای کیفی سامانه اگزوز سراسری، ترمزهای مستقل چهارچرخ دیسکی با کنترل الکترونیکی ABS+EBD+TCS+ESP هستیم که برخورداری از این مزیت ها، آسنا توربو را در بازار پیکاپ ایران متمایز ساخته است.



معرفی نسل جدید کامیون 1929 باری آمیکو

نسل جدید کامیون 1929 باری آمیکو جدیدترین تولید گروه ارس خودرو دیزل با مشخصات متمایز نسبت به تولیدات قبلی است که مشخصات این کامیون را با یکدیگر مرور می کنیم:

 

آمیکو



1- موتور WEICHAI سری P12 ، EURO5-EEV و با توان 400 اسب بخار و 1920 نیوتن متر گشتاور و دارای استاندارد آلایندگی یورو +5 است

2- گیربکس فول سنکرونایز 2+12 دنده با گشتاور ورودی 2000 نیوتن متر

3- سیستم کلاچ 420 میلیمتری از نوع تک صفحه ای خشک با برند EATON

4- اکسل عقب ارتقاء یافته با مکانیزم قفل کن داخلی با ظرفیت 13 تن

5- اکسل جلو با ظرفیت 8 تن

6- استفاده از جعبه فرمان BOSCH با فشار کاری 200 بار

7- ارتقاء کیفی و عملکردی تعلیق جلو عقب کابین برای راحتی راننده و سرنشین

 

مراسم رونمایی نسل جدید کامیون باری 1929 را اینجا ببینید

 

کد خبر 140422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha