تمسخر ب‌ام‌و به دلیل دریافت حق اشتراک گرم‌کن صندلی!

داچیا که یک شرکت خودروسازی در رومانی است با کمپین کیسه آب داغ به تمسخر دریافت حق اشتراک ب‌ام‌و برای گرم‌کن صندلی محصولاتش پرداخت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دریافت هزینه اشتراک در دنیای امروزی چیز جدیدی نیست و از مجلات و اپلیکیشن‌های تلفن همراه تا پلتفرم‌های پخش ویدئو و فیلم با آن سروکار داریم.

به تازگی اما تصمیم یک خودروساز آلمانی در دریافت هزینه اشتراک برخی از ویژگی‌های خودرو، حواشی زیادی ایجاده کرده تا جایی که داچیا در پاسخ به این تصمیم یک کمپین بازاریابی راه‌اندازی کرده است.

داستان از این قرار است که ب‌ام‌و اعلام کرد: گرم‌کن صندلی و فرمان برخی خودروهای این برند آلمانی تنها با پرداخت حق اشتراک 10 و 15 پوندی در انگلیس قابل استفاده است.

تصاویر داچیا از این کمپین تبلیغاتی را در گالری زیر ورق بزنید

داچیا اما در مقابل این تصمیم با اهدای کیسه آب گرم با برند داچیا به تمسخر ب‌ام‌و پرداخت.

داچیا در روزهای نخست فوریه سال جاری در برخی نمایندگی‌های واقع در انگلیس، کیسه آب گرم را در واکنش به تصمیم دریافت حق اشتراک ب‌ام‌و را به صورت رایگان توزیع خواهد کرد.

مدیر برند داچیا در انگلیس می‌گوید: اینکه از مشتریان بخواهیم برای استفاده از امکانات داخلی خودرو که با فشردن یک دکمه امکان‌پذیر است هزینه اضافی بپردازند، منصفانه نیست و قطعا داچیا این کار را انجام نمی‌دهد.

کد خبر 141778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha