کد خبر 141853
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
خودرو برقی  BYD Seagul در مرکز تحقیق و توسعه بی‌وای‌دی + تصاویر

رقابت سنگین در حوزه خودروهای شهری کوچک و خودروهای برقی مینی، بیشتر خودروسازان چینی را وادار به عرضه محصول در این سگمنت کرده است. در این شرایط بی‌وای‌دی به عنوان بزرگ‌ترین سازنده چینی خودروهای برقی چینی با بی وای دی سی‌گال BYD Seagul در این عرصه پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تصاویری از خودروی برقی بی وای دی سی‌گال BYD Seagull EV در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت چینی منتشر شده است که نمایانگر زوایای مختلفی از بی وای دی سی‌گل است.

بی وای دی نیز همچون سایر رقبایی که محصولاتی در این حوزه تولید می‌کنند مانند جیلی و چانگان، در رنگ آمیزی سی‌گال از رنگ زرد استفاده کرده تا نشان دهد که همچنان این سگمنت بازار خودروهای مورد علاقه بانوان را هدف گرفته است.

بی وای دی

بی وای دی سی‌گال یک خودروی 4 در است که ابعادی بزرگ‌تر از خودروهای مینی نظیر پاندا مینی جیلی دارد اما قیمتی که بی وای دی برای این محصول در نظر گرفته است در بازه قیمتی خودروهای رقیب در سگمنت مینی قرار دارد و دقیقا اینجاست که کار برای رقبای بی وای دی سخت می‌شود.

بی وای دی سی‌گال BYD Seagull EV با رنگ اصلی زرد و تزئیات سیاه رنگ به خوبی توانسته است تا توازن و هماهنگی مناسبی از نظر طراحی و زیبایی بصری ایجاد کند.

بی وای دی

با وجود اینکه خودروی برقی بی وای دی بازار بانوان را هدف گرفته است اما بال بزرگ عقب خودرو و رینگ‌های آلیاژی، ظاهری اسپرت و خشن به خودرو بخشیده است.

بی وای دی سی‌گال به یک موتور 75 اسب بخاری که در جلوی خودرو قرار دارد مجهز است که حداکثر سرعت 130 کیلومتری خودرو را فراهم می‌کند.

بی وای دی

هر چند توان پیمایش بی وای دی سی‌گال به صورت رسمی اعلام نشده است اما باید انتظار پیمایش 250 تا 300 کیلومتری با یک بار شارژ را برای این خودروی برقی 1600 کیلوگرمی انتظار داشته باشیم.

در تریم داخلی بی وای دی سی‌گال هم بر اساس تنها تصویر جاسوسی، از ترکیب صورتی و مشکی استفاده شده است.یک صفحه نمایش مربعی شکل، انتخابگر نوع رانندگی، جایگاه شارژ وایرلس و دو جالیوانی دیگر اجزای کابین خودرو را تشکیل می‌دهد.

بی وای دی

بی وای دی سی‌گل نیز همچون بسیاری دیگر از خودروهای جدید چینی در انتظار رونمایی و نمایش رسمی در نمایشگاه خودرو شانگهای است و قرار است تا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی راهی بازار خودرو شود.

بی وای دی

بی وای دی برای این خودرو قیمت کاملا رقابتی 6 تا 10 هزار دلار را انتخاب کرده است تا نیم نگاهی به صادرات سی‌گل به بازارهای جهانی داشته باشد به خصوص که جای خالی خودروهای برقی ارزان قیمت در بازار خودروهای الکتریکی به شدت احساس می‌شود.

کد خبر 141853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha