آیتو M9؛ خودرویی با فناوری هواوی + تصاویر و مشخصات فنی Aito M9

تصاویر خودرویی که به شدت استتار شده است، شاسی بلند آیتو M9 از برند آیتو AITO را نشان می‌دهد که در تولید خودروهای خود از فناوری‌های هواوی استفاده می‌کند و به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته در خودرو، از خودروسازان چینی شناخته شده در بازارهای خارج از چین است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آیتو AITO یک خودروساز چینی است که از زیرمجموعه‌های گروه سوکون Sokon Group محسوب می‌شود.

نکته مهمی که در خصوص خودروهای آیتو وجود دارد، استفاده این برند از فناوری هواوی در تولید خودرو است تا جایی که نرم افزارها، صفحه نمایش‌ها، سیستم صوتی، سیستم‌های کمک راننده، دوربین‌ها، سنسورها و حتی موتورهای الکتریکی خودروهای آیتو از شرکت هواوی تامین می‌شود.

برند آیتو در بازارهای جهانی نیز به دلیل همکاری این شرکت با هواوی و فناوری‌های پیشرفته خودروهای آیتو شناخته می‌شود.

آیتو در حال حاضر تنها دو خودروی آیتو M7 که خودرویی با طول 5.02 متر و آیتو M5 که یک خودرو الکتریکی با پیمایش طولانی موسوم به EREV است، را در بازار خودرو عرضه می‌کند.

محصولات آیتو
AITO M7 و AITO M5 EV در یک قاب

تصاویر جاسوسی که آیتو M9 منتشر شده است اما نشان می‌دهد که ما با خودرویی بزرگ‌تر از آیتو M7 روبرو هستیم که ابعاد آن بیش از 5.02 با فاصله دو محور کمی بیش از 3 متر خواهد بود.

تصاویر جاسوسی آیتو M9

با وجود اینکه آیتو M9 به شدت استتار شده است اما می‌توان متوجه شد که این خودرو از دو محصول دیگر آیتو طراحی بهتری دارد.

با توجه به ابعاد آیتو M9 و مقایسه با سایر شاسی‌بلندهای رده بالای چینی باید انتظار پیکربندی‌های مختلفی از جمله نسخه 4، 6 و 7 صندلی از آیتو M9 داشته باشیم.

آیتو M9

در خصوص طراحی داخلی آیتو M9 نیز باید بگوییم صندلی‌های چرمی، صفحه نمایش لمسی بزرگ و فرمان دی‌کات از مشخصه‌های کابین آیتو M9 است.

آیتو M9

احتمالا آیتو M9 نیز همچون دیگر محصولات خودروسازی آیتو از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو همراه با دو موتور الکتریکی که مجموعا 500 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، بهره‌مند است.

قیمتی که برای شاسی بلند آیتو M9 پیش‌بینی شده است از 52 هزار 500 دلار معادل 350 هزار یوآن آغاز می‌شود.

در گالری زیر می‌توانید تصاویر جاسوسی آیتو M9 را تماشا کنید

کد خبر 141848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha