هونگچی HS3 در راه بازار خودروی چین + تصاویر

شاسی بلند هونگچی HS3 در اصل کوچکترین SUV در خط تولید هونگچی است و پایین‌تر از مدل فعلی هونگچی HS5 قرار می‌گیرد تا خودروهای هونگچی به پنج مدل برسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاسی بلند HS3 یک خودروی SUV لوکس جمع و جور برای بازار چین است. برند هونگچی یکی از برندهای با سهم بازار گسترده‌ از بازار چین است که در این چند سال اخیر سرعت تولیدات خود را به طور چشمگیری افزایش داده و از جمله این محصولات می‌توان به خودروهای برقی و خودروهای کار و تجاری در کنار محصولات شاسی بلند اشاره کرد.

شاسی بلند HS3 در رده محصولات هونگچی پایین‌تر از HS5 فعلی قرار خواهد گرفت، در اصل این خودرو کوچکترین SUV در خط تولید هونگچی است. با قرار گرفتن دو شاسی بلند جدید، خط تولید محصولات بنزینی کمپانی هونگچی اکنون از پنج خودرو تشکیل شده از جمله HS3, HS5, HS6, HS7 و LS7.

هونگچی

هونگچی HS3 طراحی زیبا و مدرنی دارد، نمای جلو با یک جلوپنجره بزرگ به سبک دیگر محصولات هونگچی همراه شده که درون آن خطوط عمودی کرومی قرار گرفته‌اند. چراغ‌های اصلی بر اساس ترند روز بر روی سپر طراحی شده و تنها چراغ‌های مخصوص روز با فرم کشیده در دو طرف جلو پنجره طراحی شده‌اند. در نمای عقب هم کمکان همان سبک طراحی روز را شاهد هستیم و چراغ‌های اصلی با یک نوار LED به یکدیگر متصل شده و نکته دیگر هم استفاده از قطعات و خطوط کرومی بزرگ است که بر روی سپر عقب جانمایی شده است.

هونگچی

هونگچی HS3 در بخش فنی با دو موتور 4 سیلندر بنزینی عرضه خواهد شد. یک موتور 1.5 لیتری توربو با 168 اسب بخار و حداکثر سرعت 195 کیلومتر در ساعت و یک موتور 2 لیتری توربو با 252 اسب بخار و حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت.

هونگچی

نسخه‌های پایه به صورت دیفرانسیل جلو و نسخه‌های گران‌تر به صورت چهارچرخ محرک عرضه خواهند شد همچنین گیربکس این خودرو نیز از نوع هشت سرعته اتوماتیک است و قرار است در آینده یک نسخه PHEV (پلاگین هیبرید) از این خودرو نیز به تولید رسد.

هونگچی

خودروی هونگچی HS3 اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 در ماه آینده خواهد داشت و به زودی پس از آن در بازار خودروی چین عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این خودرو موفقیت بالایی در بازار چین و بازارهای جهانی خودرو داشته باشد و تبدیل به رقیبی سرسخت برای دیگر خودروهای این رده شود. 

کد خبر 141922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha