فروش تیگارد X35 تا پایان سال جاری آغاز می شود

مدیر فروش تیگارد موتور از آغاز فروش تیگار X35 تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فروش تیگارد X35 در سامانه فروش یکپارچه خودرو و به احتمال زیاد در هفته آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سارا غفاری، با بیان این مطلب اظهار داشت: تیگارد موتور برنامه فروش تیگارد X35 را در تابستان گذشته برنامه‌ریزی کرده بود و به همین دلیل در فروردین ماه امسال اقدام به رونمایی تیگارد X35 کرد.

سارا غفاری مدیر فروش تیگارد موتور

وی تصریح کرد: با وجود برنامه شرکت برای آغاز فروش تیگارد X35 در تابستان، اما مشکلاتی که خارج از کنترل شرکت بود موجب وقفه 11 ماهه در عرضه تیگارد X35 شد.

قیمت تیگارد X35 اعلام شد

امین مهرزاد کارشناس ارشد بازاریابی تیگارد موتور نیز از فروش 200 تا 300 دستگاه تیگارد X35 در مرحله نخست خبر داد و تاکید کرد: برنامه شرکت بر فروش نقدی با تحویل 60 روزه متمرکز است و قصدی برای پیش فروش خودرو نداریم.

امین مهرزاد کارشناس بازاریابی تیگارد موتور

در ادامه امیرحسین اسفندیاری مدیر خدمات فروش تیگارد موتور به تشریح برنامه‌های این شرکت در ارائه خدمات پس از فروش تیگارد X35 پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر سه نمایندگی تهران، بابل و شیراز آماده ارائه خدمات به محصول تیگارد موتور است.

امیرحسین اسفندیاری مدیر خدمات تیگارد موتور

وی افزود: در فاز دوم با اجرای برنامه توسعه نمایندگی‌ها تلاش بر پوشش بیشتر کلانشهرها خواهیم داشت و به همین منظور سه شهر تبریز، اصفهان و مشهد در اولویت افتتاح نمایندگی این شرکت قرار دارد.

اسفندیاری به انعقاد قرارداد با کانون جهانگردی برای ارائه خدمات امدادی به خودروهای تیگارد X35 اشاره کرد و گفت: براساس قراردادی که منعقد شده، وظیفه ارائه خدمات سیار بر عهده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

کد خبر 142009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha