کد خبر 142790
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
پیکاپ و شاسی بلند جدید تیگارد به بازار می‌آید

مدیرعامل شرکت سانیار موتور پارسیان با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت از ورود دو محصول جدید در سگمنت شاسی بلند و پیکاپ به سبد محصولات تیگارد موتور خبر داد و گفت: در آینده نزدیک سه نمایندگی جدید به شبکه خدمات پس از فروش تیگارد افزوده می‌شود و هشت نمایندگی نیز به خودروی اختصاصی امداد خودرو تجهیز خواهند شد.

بهزاد چهارده چریک که در حاشیه بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز با خبرنگار پرشین خودرو سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: بعد از تجربه تولید تیگارد ایکس35 و استقبالی که از این محصول انجام شد در فکر توسعه سبد محصولات شرکت تیگارد موتور با عرضه خودروهای جدید بودیم.

بهزاد چهارده‌چریک مدیرعامل سانیار موتور
بهزاد چهارده‌چریک مدیرعامل سانیار موتور

وی در ادامه اظهار داشت: خودروهایی که تا امروز مراحل تولید و عرضه آن انجام شده است یک شاسی بلند و یک پیکاپ است که انتظار داریم تا پایان سال جاری راهی بازار خودرو شود.

مدیرعامل سانیار موتور به توسعه شبکه خدمات پس از فروش تیگارد موتور نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به افزایش فروش و تردد خودروهای تیگارد در سراسر کشور، ارائه خدمات استاندارد یکی از پیش نیازهای این مسیر بوده است که تلاش شده تا شبکه خدمات پس از فروش تیگارد نیز همزمان با رشد بازار توسعه یابد.

وی بیان کرد: در همین راستا 5نمایندگی فعال در تهران، مشهد، شمال، شیراز در حال حاضر به ارائه خدمات مشغول است اما سه نمایندگی در کلانشهرهای اهواز، اصفهان و تبریز به‌زودی افتتاح می‌شود که در حال حاضر مراحل استانداردسازی را طی می‌کند.

تصاویر غرفه تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو شیراز را در گالری ذیل ورق بزنید:

چهارده چریک زمینه فعالیت این نمایندگی‌ها را در حوزه فروش و خدمات پس از فروش عنوان کرد و گفت: گام بعدی که در شبکه خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار بود به خدمات امداد خودرو بازمی‌گردد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: ما از ابتدا با شرکت جهانگردی یک قرارداد همکاری برای ارائه خدمات امدادی به مالکان تیگارد داشتیم و این قرارداد همچنان ادامه دارد اما از دو هفته آینده تمام نمایندگی‌های تیگاردموتور به خودروی امدادی اختصاصی تجهیز می‌شود.

تیگارد موتور که در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز با تیگارد ایکس 35 حضور پیدا کرده است در روز نخست برگزاری نمایشگاه مراسم تحویل خودرو به خریداران تیگارد ایکس 35 از نمایندگی شیراز تیگارد موتور را برگزار کرد.

در این مراسم که با میزبانی هلدینگ ارم خودرو –زارع- نماینده رسمی تیگارد موتور در شیراز و با حضور مدیرعامل سانیار موتور و جمعی دیگر از مدیران ارشد شرکت برگزار شد، خریداران تیگارد ایکس 35 خودروهای خود را تحویل گرفتند.

تیگارد موتور

کد خبر 142790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha