دایون Y۷ با پیشرانه ۲۴۰۰  سی‌سی به بازار می‌آید

در شرایطی که فعالیت‌ ایلیا موتور در یک ماه اخیر شدت گرفته است، برخی منابع از عرضه نسخه جدید دایون Y۵ با پیشرانه مدرن ۲۴۰۰ سی سی و با نام جدید دایون Y۷ خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دایون Y۵ ایلیا موتور یکی از معدود گزینه‌های صفر کیلومتر برای علاقه‌مندان بیراهه نوردی در بازار ایران است که با پیشرانه ۲ لیتری توربو ساخت میتوسوبیشی قابل خریداری است.

دایون Y۵ از زمان عرضه رسمی به بازار تا امروز در یک مرحله دستخوش تغییر شد و تغییراتی در جهت زیبایی کابین این خودرو از سوی ایلیا موتور اعمال شد.

دایون Y5

براساس شنیده‌ها، در دومین گام عملی ایلیا موتور برای افزایش سهم از بازار خودروهای آفرودی شاسی مستقل، این شرکت برنامه تغییر پیشرانه دایون Y۵ و عرضه دایون با نامی جدید را در نظر دارد.

براساس اطلاعات خبرنگار پرشین خودرو، ایلیا موتور در نظر دارد تا دایون Y۵ را با پیشرانه ۲۴۰۰ سی سی و با نام جدید دایون Y۷ به بازار خودرو عرضه کند.

دایون Y5

درواقع باید گفت که تغییر مدنظر ایلیا موتور تنها به بخش فنی و پیشرانه دایون Y۵ خلاصه می‌شود و نباید انتظار تغییرات ظاهری را در دایون Y۷ داشته باشیم.

به احتمال بسیار زیاد، ایلیا موتور از جدیدترین پیشرانه ساخت میتسوبیشی برای دایون Y۷ استفاده خواهد کرد که اگر اینطور باشد باید انتظار توانی در حدود ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور بیش از ۳۲۰ نیوتن متر را برای دایون Y۷ جدید با ۲.۴ لیتری داشته باشیم.

منابع خبری پرشین خودرو از برنامه عرضه دایون Y۷ با پیشرانه ۲.۴ لیتری در ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر می‌دهند.

تصاویر کامل دایون Y5 را در گالری ذیل ورق بزنید

کد خبر 142089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha