دایون Y5 با کیت آفرودی 300 میلیونی در نمایشگاه خودرو مشهد

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد در حالی آغاز شد که ایلیا خودرو با یک خودروی آفرودی دایون Y5 مجهز به کیت انفرادی توانست تا نظر بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بازار خودروی کشور بعد از ممنوعیت واردات خودرو با کمبود تنوع در بخش خودروهای شاسی مستقل آفرودی مواجه و انتخاب‌ها تنها محدود به خودروهای کارکرده ژاپنی شده بود.

با گذشت ماه‌ها از این کمبود رفته رفته برخی شرکت‌ها برای رفع این کمبود وارد عرصه شده و به معرفی محصولات متناسب با نیاز بازار پرداختند.

خودروسازی ایلیا یکی از خودروسازانی بود که با معرفی دایون Y5 توانست نظر بازار را به سوی خود جلب نماید.

خودروسازی ایلیا با این محصول شاسی مستقل نه تنها بخشی از خلا بازار را پر کرد بلکه توانست یک محصول مناسب برای رانندگی شهری با قابلیت‌های آفرودی نیز به بازار عرضه کند.

حال در خلال بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد این شرکت خودروسازی به نمایش یک دستگاه دایون Y5 با کیت آفرود اختصاصی پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

برای اکثریت بازدیدکنندگان غرفه خودروسازی ایلیا این سوال پیش می‌آمد که هزینه تجهیز دایون Y5 به کیت آفرودی و نحوه گارانتی خودرو پس از تجهیز به چه صورت است.

سوالات مهم بازدیدکنندگان غرفه دایون را با امیر صرافی معاون بازاریابی کیان موتور درمیان گذاشتیم و وی پاسخ داد: با بررسی‌های انجام شده یک مرکز تجهیز خودروهای آفرودی انتخاب و محصول نهایی جهت تجهیز به این مرکز سپرده شد.

صرافی در ادامه گفت: این مرکز که مورد تایید شرکت قرار دارد کیت آفرودی موردنظر مشتریان را روی خودرو نصب می‌کند بدون اینکه موجب ابطال گارانتی خودرو شود.

وی حداکثر هزینه برای تجهیز دایون Y5 به کیت آفرودی را 300 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: در صورتی که مشتری خودرویی مشابه با امکانات موجود روی خودروی تیون شده را سفارش دهد هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان خواهد داشت البته امکان اعمال تغییر در تجهیزات موردنظر مطابق با سلیقه مشتری وجود دارد.

 

در ادامه تصاویری از کیت آفرود خودروی دایون را مشاهده می‌کنید:

 

کیت آفرود دایون

 

 

کیت آفرود دایون

 

 

کیت آفرودی دایون

 

 

کیت آفرودی دایون

 

 

 

 

کد خبر 138906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha