کامیونت جک فیس‌لیفت می‌شود / ورود ۲ محصول باری و کشنده شک‌موتو به بازار در سال آینده

مدیرعامل شرکت آرین دیزل در مراسم تحویل نخستین سری از کشنده X۵۰۰۰ شک‌موتو گفت: برای سال آینده محصولات جدیدی به سبد شرکت آرین دیزل اضافه خواهد شد که شامل شک‌موتور تک و جفت باری و تک و جفت کمپرسی می‌شود، عرضه این دو محصول در زمستان سال آینده آغاز و فرآیند فروش آن دو تا سه ماه قبل از عرضه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سعید محمودی از تحویل نخستین کشنده شک موتو در سال جاری با وجود تمام فراز و نشیب‌ها خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی آرین دیزل این بود که حداقل ۱۲۰ دستگاه از این خودرو را تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل مشتریان بدهیم اما به دلیل محدودیت‌های زمانی احتمالا کمی بیش از ۵۰ دستگاه از این خودرو تا پایان سال جاری به مشتریان تحویل می‌شود.

تحویل نخستین کشنده شک موتو به مشتریان

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا تعداد بیشتری از کشنده شک موتو را به خریداران تحویل دهیم، افزود: سال آینده بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دستگاه از کشنده X۵۰۰۰ شک موتو را در برنامه تولید و فروش قرار خواهیم داد.

محمودی در ادامه به سایر محصولات آرین دیزل پرداخت و تصریح کرد: برای سال آینده برنامه ما این است که روی نسخه‌ای از ون کار کنیم که به لحاظ آی‌پی‌آی و شکل مونتاژ متفاوت خواهد بود. در این خصوص با شرکت جک و وزارت صمت مذاکراتی داریم. از سمت وزارت صمت و بازار هم تقاضا برای این محصول زیاد شده است و امیدواریم به‌زودی آن را عرضه کنیم.

سعید محمودی مدیرعامل آرین دیزل
سعید محمودی مدیرعامل آرین دیزل

وی همچنین به برنامه آرین‌دیزل برای عرضه نسخه فیس‌لیفت کامیونت‌های جک اشاره کرد و گفت: شرکت جک و همکاران ما تلاش می‌کنند که عرضه این محصولات در کوتاه‌ترین زمان اتفاق بیفتد، احتمالا در نیمه دوم سال آینده این محصولات فیس‌لیفت خواهند شد. انتظار می‌رود این فیس‌لیفت برای نخستین بار روی محصول ۱۲ تن جک اعمال شود و بعد از آن هم روی محصولات ۶ و ۸ تن آرین دیزل.

کشنده شک موتو

در حاشیه مراسم تحویل نخستین سری از کشنده‌های X۵۰۰۰ شک موتو، معاونت کیفیت آرین پارس موتور نیز به تشریح وضعیت کیفی محصولات این شرکت در حضور خبرنگاران پرداخت و گفت: خط تولید شک‌موتور از دو قسمت خط تولید مونتاژ شاسی و مونتاژ کابین تشکیل شده است. این دو خط به صورت موازی راه‌اندازی شده‌ و در حال حاضر ۱۱ ایستگاه در خط شاسی، یک ایستگاه نهایی برای کنترل نهایی کیفیت و ۸ ایستگاه در بخش کابین فعال است.

تحویل کشنده شک موتو

مهرداد قیدر اظهار کرد: خودروهایی که در این بخش تولید شد، در بخش رضایتمندی مشتری کنترل و اشکالات آن برطرف می‌شود، بعد از آن خودرو به خط تست ارسال و تست جاده و تنظیمات و کالیبره انجام می‌شود. کشنده X۵۰۰۰ شک موتو آپشن‌های خوبی از جمله ترمزی اضطراری، دوربین خط‌خوان و دوربین ۳۶۰ درجه دارد که این امکانات باید در مسیر جاده تست و کایبره شود.

وی در ادامه گفت: آپشن‌ها از جمله رادار، دوربین، ترمز اضطراری، تی‌پی‌ام‌اس و دوربین ۳۶۰ درجه هم‌زمان با مونتاژ روی خودرو وجود دارد اما باید عملیات سنگینی در بخش کالیبره انجام شود. با هر خودرو ۴۰ دقیقه رانندگی انجام می‌شود تا ترمز اضطراری و دوربین خط‌خوان را کالیبره و از عملکرد آن اطمینان حاصل کنیم. هشدار دوربین خط خوان در حال حاضر در حد هشدار روی مولتی‌مدیا است اما در آینده به ویبره فرمان می‌رسد.

کشنده شک موتو

معاونت کیفیت آرین پارس موتور در ادامه بیان کرد: موتور کشنده X۵۰۰۰، پیشرانه کامینز ۴۲۰ اسب‌بخاری تحت لیسانس آمریکا است که در چین تولید می‌شود.

 وی تصریح کرد: یکی از نقاط برتری این خودرو کابین است که با رنگ صدفی سه پوششه عرضه می‌شود و هیچ خودروسازی حتی در بخش سواری از این رنگ استفاده نمی‌کند بنابراین این رنگ نقطه برتری شک‌موتور در بخش کابین است.

در پایان یادآور می‌شود، مراسم تحویل نخستین کشنده‌های شک‌موتو شرکت آرین دیزل در محل کارخانه تولیدی این شرکت در شهر خمین برگزار و در این مراسم پنج دستگاه از کشنده‌های X۵۰۰۰ شک‌موتو به مشتریان تحویل داده شد.

کد خبر 142134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha