۴ محصول جدید جک و شک موتو در سبد محصولات آرین دیزل/ آغاز طرح امداد خودروی آرین دیزل در شبکه خدمات پس از فروش

مدیر بازاریابی آرین دیزل با اشاره به تولید دو هزار و 100 دستگاه کامیونت جک در سال گذشته، گفت: آرین دیزل در سال گذشته با سه کامیونت ۶، ۸.۵ و ۹ تن، دومین شرکت از نظر فروش کامیونت با سهم بازار ۲۰ درصدی در کشور بود.

مجتبی ضیائی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جاری در نظر داریم با توسعه محصول و افزایش تولید به سهم بیشتری از بازار دست یابیم.

مجتبی ضیائی مدیر بازاریابی آرین دیزل
مجتبی ضیائی مدیر بازاریابی آرین دیزل


وی افزود: در سال جاری یک کامیونت ۱۲ تن از برند جک با ویژگی‌های جدید با پیشرانه جک کامینز و گیربکس اتوماتیک و امکانات بیشتر نسبت به سایر رقبا به بازار عرضه خواهیم کرد همچنین یک محصول دیگر از شک موتو را نیز در دستور کار داریم.

کامیونت جک


وی در ادامه تصریح کرد: کمتر از یک ماه دیگر کامیون باری و کمپرسی جفت محور ۲۶ تن از برند شک موتو را رونمایی خواهیم کرد.

ضیائی با اعلام اینکه در پاییز سال جاری نیز یک محصول ۱۹ تن باری کمپرسی تک محور دیگر از شک موتو را عرضه می‌کنیم، افزود: عرضه یک کشنده نیز در دستور کار شرکت قرار دارد.
وی تولید صفر تا صد کاربری‌های مختلف را بخش دیگری از برنامه‌های آرین دیزل برشمرد و گفت: در حال حاضر سه کاربری آتش‌نشانی، جاروی شهری و زباله‌کش را در معرض دید عموم قرار دادیم اما کاربری‌های دیگری مثل خودروبر و مسقف و ... را در دست تولید داریم و هیچ محدودیتی در بحث تولید کاربری در آرین دیزل نداریم.

کامیونت جک


ضیائی به برنامه‌های آرین دیزل در سگمنت ون هم اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز شرکت روی عرضه ون سان‌ری با کاربری آمبولانس است.
مدیر بازاریابی آرین دیزل از برنامه تولید شش هزار محصول از برند جک و شک موتو در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه گستره محصولات به هشت مدل افزایش یافته است انتظار داریم تا این برنامه تولید در سال جاری محقق شود.
ضیائی به شبکه خدمات آرین دیزل نیز اشاره کرد و افزود: تا سال گذشته ۲۱ نمایندگی در سراسر کشور فعالیت می‌کرد و از ابتدای امسال چهار نمایندگی جدیدی به شبکه خدمات پس از فروش آرین دیزل افزوده شده است و تا پایان سال این تعداد به ۳۰ نمایندگی خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: در راستای کیفی‌سازی خدمات پس از فروش، از سال جاری خودروهای امدادی به پنج نمایندگی آرین دیزل اضافه شده و تلاش می‌کنیم در این طرح، نقاط کلیدی کشور را تحت پوشش قرار دهیم. این طرح فعلا به صورت پایلوت اجرا می‌شود و در آینده نزدیک شاهد افزایش خودروهای امدادی آرین دیزل در کشور خواهیم بود.

کد خبر 142769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha