خودرو آریا با ۵ سال گارانتی می آید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودرو آریا را قطعا با گارانتی پنج سال به بازار عرضه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد علی تیموری، در مراسم  آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا، با بیان این مطلب افزود: رسالت خودروسازان با توجه به تردد بیش از  ۲۷ میلیون خودرو در جاده های کشور بالا بردن کیفیت خودروهاست در حالی که بخش مهمی از این خودروهای موجود در جاده ها گارانتی ندارند بنابراین وظیفه داریم که گارانتی خودروها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به افزایش گارانتی خودروها به سه سال تاکید کرد: به رغم اینکه گارانتی خودروها در دنیا بالا نیست اما باید گارانتی خودروها را  از ۳ به ۵ سال افزایش دهیم.

مدیرعامل سایپا در ادامه با اشاره به اینکه رسالت و بقای خودروسازان در کیفیت است، افزود: رساالت خودروسازان در کیفیت است و باید همه فعالیت شرکتها در مسیر کیفیت قرار گیرد  اقدامی که مسلما موجب کاهش هزینه می شود.

محمدعلی تیموری

تیموری با اشاره به افزایش کیفیت قطعات خاطر نشان کرد:  در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰۰ درصد قطعات با کیفیت به بازار افزایش یافت.

وی همچنین با توجه به مونتاژ ۲۰۰ هزار خودرو چینی در کشور طی سال اخیر افزود: مبلغ ارزی که برای این خودروها صرف شده، ۳ هزار میلیارد دلار  است. در حالی که  ارزبری خودروهای داخلی با خودروهای مونتاژی قابل مقایسه نیست.

مدیرعامل سایپا در پایان خاطرنشان کرد: سال بعد با عرضه ۱.۵ میلیون خودرو توسط دو شرکت ایران خودرو و سایپا وارد بازار بزرگتری می شویم و به ویژه اینکه قرار است گارانتی خودروها نیز ۳ ساله شود.

طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو-سایپا با حضور مدیران عامل دو شرکت ایران خودرو و سایپا آغاز به کار کرد و این طرح از ۲۴ اسفندماه جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد.

در این طرح مشترک امداد ایران خودرو و سایپا، تمامی پایگاه های روزانه و شبانه روزی ناوگان امدادی این شرکتها  و همچنین نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو وظیفه خدمات و امدادرسانی به هموطنان عزیز را بر عهده دارند.

مسافران نوروزی طی ۲۰ روز خدمات امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ می توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی  ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ امداد خودرو سایپا و در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو ایران با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس برقرار کنند.

برای تماشای گزارش تصویری مراسم طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو-سایپا کلیک کنید.

کد خبر 142165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha