کد خبر 142173
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
سبد محصولات بهمن دیزل در سال آینده تکمیل می‌شود

مدیرعامل بهمن دیزل از تحقق تولید ۲۰ هزار دستگاه خودروی تجاری در این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: ۵۰ درصد کل تولیدات کامیونت با کاربری تجاری وارد بازار شده، همچنین میزان فروش شرکت از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از ۹ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده‌ است که رشد سه برابری را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حسین خضری، با بیان این مطلب  افزود: شرکت بهمن دیزل علی‌رغم همه تحریم‌ها در سال ۱۴۰۱ توانست بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو تجاری سنگین و نیمه سنگین تولید کند که رشد بیش از ۱۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرعامل بهمن دیزل در ادامه با اشاره به سهم ایسوز در تولیدات بهمن دیزل به خروج از وضعیت تک محصولی در حوزه تولید پرداخت و اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ و همزمان با به بار نشستن تولیدات این شرکت از تک محصول بودن نجات پیدا کردیم و با تولید و عرضه کامیونت و کامیون کشنده امپاور به بازار ضمن ایجاد حاشیه امن، توانستیم استانداردهای لازم را پاس کرده و شرایط خوبی را تجربه کنیم.

خضری همچنین در تشریح برخی از دستاوردهای بهمن دیزل از رشد بیش از ۱۲۰ درصدی تولید این شرکت در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: بر این اساس ظرفیت کارخانه برای سال آینده افزایش یافته به طوری که برنامه ۶۰ درصدی افزایش تولید برنامه‌ریزی شده است.

حسین خضری

وی  در ادامه به فعالیت مهم بهمن دیزل در حوزه کامیونت متوسط اشاره و افزود: در سال ۱۴۰۱ به حوزه تولید کامیون کشنده ورود کردیم که این امر با اقبال مواجه شد و یکی از محصولاتی بود که در انطباق با استاندارد قرار گرفت بر این اساس عرضه محصول جدید BD۳۰۰  به بازار که تولید آن در سال جاری آغاز شده در سال آینده کلید خواهد می‌خورد.

مدیرعامل بهمن دیزل همچنین به اقدامات توسعه‌ای در بخش محصول و افزایش تولید، انجام زیرساخت های تولیدی، رنگ، مونتاژ و افزایش تعداد نیروی انسانی پرداخت و خاطرنشان کرد: تولید و عرضه ۱۲ محصول فورس با هدف تکمیل سبد محصولات برنامه‌ریزی شده از این رو طرح‌هایی در زمینه خودروهای تجاری در حوزه ۱۸ تن، ۴۴ تن، ۱۲ تن، ۲۶ تن و کمتر از ۵ تن در حال پیگیری است.

کد خبر 142173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha