بوگاتی نیز به جرگه شاسی بلند سازها می پیوندد

به تازگی تصاویر رندری از خودروی شاسی بلند بوگاتی منتشر شده که نشان می‌دهد شاسی بلند بوگاتی، خودرویی بین شیرون و لامبورگینی اوروس خواهد بود! نکته اینجاست که به احتمال بسیار زیاد بوگاتی شاسی بلند برقی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امروزه خودروهای SUV یا همان شاسی بلندها بسیار طرفدار پیدا کرده و به همین علت شاهد هستیم که همه خودروسازان در حال حاضر مدل‌های مختلفی را در این سگمنت تولید کرده و یا در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار هستند. از جمله شرکت‌هایی که پا به این عرصه گذاشته‌اند می‌توان به فراری، لامبورگینی، پورشه، آلفارومئو، لوتوس اشاره کرد و حالا بوگاتی هم می‌خواهد به این بازی ملحق شود. 

تصور اینکه بوگاتی بخواهد یک خودروی شاسی بلند عرضه کند چندان عجیب نیست چرا که بیشتر رقبایش این کار را کرده و موفق هم بوده‌اند. تصاویر رندر این خودرو نشان می‌دهد که این اقدام بوگاتی یک سرمایه‌ گذاری موفق خواهد بود. رندر شاسی بلند بوگاتی که تاکنون منتشر شده بسیار به لامبورگینی Urus شباهت دارد که البته نباید تعجب آور باشد.

شاسی بلند بوگاتی

با این حال به عنوان یک نسخه بازطراحی شده از Chiron، به نظر می‌رسد منسجم و با ویژگی‌های آشنای هایپرکار بوگاتی باشد. در جلو، به لطف جلو پنجره سه قسمتی زیبا و دماغه کشیده معروف بوگاتی، آن را با هیچ خودروی دیگری اشتباه نمی‌گیریم. چراغ های جلو نیز همان چراغ‌های شیرون است.

شاسی بلند بوگاتی

در نمای جانبی رینگ‌های بزرگ بوگاتی و ترمزهای قطور در داخل چرخ‌ها وجود دارد که فضای زیادی را برای حرکت چرخ‌ها و فاصله از زمین باقی می‌گذارد و کالیپرهای زرد داخل آنها خودنمایی می‌کند. 

شاسی بلند بوگاتی

در بخش عقب هم اگزوزهای دوگانه در وسط قرار دارند و همچنین دیفیوزر نیز طراحی بسیار بزرگ و اسپرتی دارد. همچنین چراغ‌های عقب به صورت دو نوار LED بزرگ و کشیده طراحی شده که نمای زیبایی را به این بخش داده است. 

بوگاتی هنوز تایید نکرده که شاسی بلند خود را خواهد ساخت یا نه اما در واقع با توجه به اینکه دیگر شرکت‌های رقیب به مرور به این کار تن داده‌اند بعید نیست که بوگاتی نیز این کار را انجام دهد. 

کد خبر 142181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha