بازدید میدانی مدیران ایساکو از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل و معاونان شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در ادامه اجرای طرح خدمات و امداد نوروز ۱۴۰۲، امروز چهارشنبه دوم فروردین ماه، از تعدادی از نمایندگی‌های مرکزی، نمایندگی‌های کشیک، ناوگان و پایگاه‌های امدادرسانی به صورت میدانی بازدید کردند. 

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه معاونان این شرکت با هدف پایش و سنجش حسن اجرای طرح امداد و خدمات نوروزی سال ١٤٠٢ به هم‌وطنان در تعطیلات، بازدیدهای نظارتی خود را ادامه دادند.
بنابراین گزارش، بابک سلاجقه و هیات همراه با مراجعه به تعدادی از نمایندگی‌های مرکزی استان تهران ضمن تقدیر از همکارانی که در تعطیلات نوروزی در محل کار خود حاضر هستند و به هم‌وطنان خدمت‌رسانی می‌کنند، از نحوه ارایه خدمات به مشتریان بازدید کردند.

بازدید میدانی مدیران ایساکو از طرح امداد نوروزی


مدیرعامل ایساکو در خلال این بازدید گفت: پایش اجرای صحیح طرح امداد و خدمات نوروزی توسط ایساکو از جمله برنامه‌هایی است که در تمام طول اجرای طرح انجام می‌شود تا اگر کم و کاستی در ارایه خدمات به هم‌وطنان وجود دارد، اصلاح شود؛ زیرا رضایت‌مندی مشتریان از امداد و خدمات همواره سرلوحه حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو بوده است.

بازدید میدانی مدیران ایساکو از طرح امداد نوروزی


ماشااله وردینی، معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در جریان این بازدیدها گفت: همه تلاش کارکنان ایساکو در این ایام بر این محور استوار است که در کم‌ترین زمان ممکن خدمات با کیفیت به هم‌وطنان ارایه شود تا بتوانند از تعطیلات نوروزی بهره ببرند. 
وی تصریح کرد: در طول سال پایش اطلاعات از نمایندگی‌های ایساکو در سراسر کشور انجام شده است و با استفاده از این اطلاعات قطعات پرمصرف و عیوب احتمالی پیش‌بینی و تامین قطعات در شبکه انجام شده است تا در کم‌ترین زمان ممکن خدمات با کیفیت و استاندارد به مشتریان گرامی ارایه شود. 

بازدید میدانی مدیران ایساکو از طرح امداد نوروزی

میرحسینی مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران نیز گفت: همکاران امدادگر ما در حد امکان، تلاش می‌کنند خودروهای نیازمند خدمات در محل تعمیر شوند و به راه خود ادامه دهند تا هم‌وطنان از تعطیلات خود لذت ببرند، اما در صورت عدم رفع ایراد در محل، خودرو به یکی از نمایندگی‌های مجاز مشارکت‌کننده در طرح نوروزی انتقال داده می‌شود. ضمن آن‌که تعدادی از تماس گیرندگان با تلفن ۰۹۶۴۴۰ یعنی مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو با دریافت مشاوره تلفنی از همکاران متخصص ما قادرند برخی مشکلات را بدون نیاز به مراجعه حضوری امدادگر رفع کنند. 

بازدید میدانی مدیران ایساکو از طرح امداد نوروزی

طرح امداد و خدمات نوروزی سال ١٤٠٢ ایران خودرو از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و به مدت ۲۰ روز تا ۱۴ فروردین سال جاری ادامه خواهد یافت. 
شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ امدادخودرو ایران، وب‌سایت www.096440.com  و اپلیکیشن‌ ایساکو، درگاه‌های ثبت درخواست هم‌وطنان در خصوص دریافت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

کد خبر 142202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha