چالش چاله‌ها در جاده‌های بریتانیا

اتحادیه صنعت آسفالت بریتانیا نسبت به غیرقابل تردد شدن ۱۸ درصد جاده‌های انگلیس و ولز در ۵ سال آینده هشدار داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یک گزارش جدید بر غیرقابل تردد شدن ۱۸ درصد جاده‌های انگلیس در طول پنج سال آینده به دلیل چاله‌ها و خرابی آسفالت تاکید می‌کند مگر اینکه میلیون‌ها پوند سرمایه گذاری برای ترمیم این راه‌های مواسلاتی انجام شود.

نظرسنجی سالانه تعمیر و نگهداری جاده‌ها توسط اتحادیه صنعت آسفالت، نشان می‌دهد که از هر پنج جاده (هر جاده معادل ۳۷ هزار مایل است) یکی در وضعیت نامناسبی قرار دارد و کمتر از پنج سال از عمر مفید آن باقی مانده است.

در مجموع حدود ۱۴ میلیارد پوند سرمایه برای ترمیم جاده‌ها مورد نیاز است که دو میلیارد پوند بیشتر از برآورد سال گذشته و ۵ میلیارد پوند بیشتر از نیاز اعلام شده در سال ۲۰۱۲ است.

گزارش اتحادیه صنعت آسفالت، جاده‌ها را در سه دسته بندی خوب –بیش از ۱۵ سال عمر مفید-، متوسط –بین ۵ تا ۱۵ سال عمر مفید و ضعیف –کمتر از پنج سال عمر مفید- قرار داده است.

هر چند این گزارش نیمی از جاده‌ها را خوب ارزیابی کرده است اما ۱۰۰ هزار مایل جاده وجود دارد که در ۱۰ سال آینده نیاز به بازسازی سنگین دارد.

ریچ گرین رئیس اتحادیه آسفالت یافته‌های این گزارش را ترسناک خواند و اعلام کرد: البته این یافته‌ها به هیچ عنوان دور از ذهن نبود چون نگاهی به پست‌های شبکه‌های اجتماعی از خرابی آسفالت‌ جاده‌ها نشان می‌دهد که بازسازی و ایجاد تغییر در متریال و مواد آسفالت از نیازهای روزافزون بریتانیا است.

کد خبر 142216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha