کد خبر 142282
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
چه خودروهایی را در تهران می توانیم اجاره کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در تهران نیاز به ماشین دارید باید بدانید که اجاره خودرو به راحتی بدون هیچ مشکلی با انتخاب درست یک شرکت معتبر انجام می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، تهران شهری زیبا و بزرگ است که همه روزه افراد زیادی از شهرستان‌ها و کشورهای مختلف به آن سفر می‌کنند. در تهران خودرو داشتن مقوله‌ی مهمی به حساب می‌آید به همین منظور کسانی که به این شهر سفر می‌کنند در صورت عدم داشتن خودروی شخصی اقدام به رزرو ماشین از شرکت‌های فعال در این صنعت می‌کنند. 
در نظر داشته باشید که فقط مسافران نیستند که اقدام به اجاره خودرو می‌کنند ساکنان تهرانی نیز برای ترانسفر فرودگاهی، ماشین عروس، مراسمات تشریفاتی استقبال از مدیر مجموعه‌، رسیدگی به امور شخصی و سفر از خدمات اجاره خودرو در تهران استفاده می‌کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در تهران نیاز به ماشین دارید باید بدانید که اجاره خودرو به راحتی بدون هیچ مشکلی با انتخاب درست یک شرکت معتبر انجام می‌شود. ما در اینجا سعی داریم نوع، شرایط اجاره و چگونگی انتخاب یک شرکت معتبر را بیان می‌کنیم.
انواع خودرو برای اجاره در تهران
پس از انتخاب شرکت معتبر و سرشناس نوبت به انتخاب خودرو می‌رسد؛ خودروی مناسب شما باید چند ویژگی زیر را داشته باشد:
1-      خودرویی که متناسب با تعداد نفرات مورد نظر باشد
2-      نحوه‌یز رانندگی با آن را بدانید
3-      مورد علاقه‌ی شما باشد
4-      مناسب برای محیط‌هایی که در آن رفت و آمد دارید داشته باشد.
5-      متناسب با بودجه شما باشد.

چه خودروهایی را در تهران می توانیم اجاره کنیم؟

دسته بندی خودروهای اجاره‌ای در تهران
خودروهای اجاره‌ای معمولا به دو دسته‌ی زیر تقسیم می‌شوند:
1-      خودروهای اکونومی (اقتصادی که معمولا ایرانی هستند) این خودروها به صورت روزانه در رنج قیمت 500.000 تومان تا 1.500.000 تومان اجاره داده می‌شود. این ماشین‌ها برای سفر، رسیدگی به امور شخصی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
2-      خودروهای لوکس (خودروهای خارجی جزو این دسته قرار می‌گیرند) این نوع خودروها بسته به مدل از 2.000.000  تومان تا 5.000.000 تومان است و برای یک روز اجاره محاسبه می‌شود. این خودروها نیز برای ترانسفر فرودگاهی، ماشین عروس، سفر و رسیدگی به امور شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
3-      خودروهای لاکچری (خودروهای خاص با قیمت بسیار بالا) در این دسته قرار می‌گیرند و قیمت خودروها از 6.000.000 تومان شروع و تا 14.000.000 تومان برای یک روز محاسبه خواهند شد. با توجه به قیمت بالای این خودروها معمولا برای ترانسفر فرودگاهی و ماشین عروس مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.
4-      خودروهای کلاسیک که این خودروها معمولا برای ماشین عروس مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند.
شما بر اساس بودجه و شرایط خود می‌توانید اقدامات لازم برای رزرو خودرو را انجام دهید.
توجه کنید که خودروهای اجاره‌ای از نظر ظاهری به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:
1-      سدان: به خودروی سواری که دارای دو ردیف صندلی، صندوق عقب مجزا، سقف ثابت و ظرفیت 4 نفر است سدان گفته می‌شود؛ همانند پرشیا، پژو 405 و...
2-      کراس اوور: به خودرویی که فضا و بدنه‌ی یک شاسی بلند را دارد و از پلتفرم خودروی سواری بهره است، کراس اوور می‌گوییم.. این خودروها در رده‌ی خودروهای اسپرت نیز قرار می‌گیرند. همانند: لیفان x60، ام وی ام x22 و...
3-      شاسی بلند: به خودروهایی که دارای دو ردیف صندلی و محفظه‌ی بار هستند، گفته می‌شود. سیستم تعلیق قوی، قابلیت تردد در مناطق ناهموار، ظرفیت حمل بار، توان بالای موتور، ارتفاع شاسی و قابلیت دو دیفرانسیل بودن از ویژگی‌های آنهاست: مانند پرادو، لندکروز و …
قیمت و شرایط اجاره خودرو در تهران
اجاره خودرو به دو صورت، اجاره خودرو با راننده در تهران و اجاره ماشین بدون راننده در تهران به مشتریان ارائه می‌شود. شما بعد از انتخاب خودرو میبایست محل تحویل و عودت را مشخص کنید و در هر جایی از تهران باشید می‌توانید خودرو را از نماینده‌ی شرکت تحویل بگیرید. اگر جزو دسته‌ای هستید که تهران را به خوبی نمی‌شناسید، می‌توانید از نماینده‌ی شرکت یا راننده ماشین در خدمات اجاره خودرو با راننده در مورد بهترین هتل های تهران، رستوران، مکان‌های گردشگری سوال بپرسید.
قیمت نهایی اجاره ماشین به موارد زیر بستگی دارد:
1-      مدل مورد نظر
2-      نوع خدمات (اجاره خودرو با راننده و بدون راننده)
3-      مدت زمان کرایه
4-      کیلومتر طی شده در طول روز
در اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست و مشخص کردن راننده، تاریخ و مکان‌هایی که قصد رفتن دارید، کافیست. این خدمات با حداقل زمان 10 ساعته ارائه می‌شود.
در اجاره خودرو بدون راننده شما موظف هستید که مدارک شناسایی خود همچون کارت ملی که نشان دهد شما بالای 20 سال سن دارید، گواهینامه، چک ضمانت به مبلغ خودرو و مبلغی بابت ودیعه به شرکت ارائه دهید و توجه داشته باشید که خودرو با حداقل زمان 3 روز در اختیار شما خواهد بود.

چه خودروهایی را در تهران می توانیم اجاره کنیم؟

بهترین شرکت اجاره خودرو در ایران
شرکت‌های بسیاری در این صنعت فعالیت می‌کنند؛ اما شرکت اجاره خودرو سعادت رنت جزو اولین شرکت‌های ایران است که 10 سال سابقه دارد و توانسته چند شعبه در ایران، ترکیه و امارات را تاسیس کند. دفتر مرکزی این شرکت در تهران است و تنوع ارائه خودرو در این مجموعه بسیار بالا است و قیمت‌ها و شرایط اجاره به نسبت دیگر رغبا پایینتر و آسانتر است. 
با مشاهده‌ی وب سایت سعادت رنت رزرو آنلاین خودروی مورد نظر خود را می‌توانید به صورت رایگان انجام دهید. بیمه و بدون نقص بودن خودروهای سعادت رنت خیال شما را برای رانندگی در جاده راحت می‌کند. ماشین‌ها قبل تحویل به شما مورد بررسی فنی قرار می‌گیرند و پس از کارواش به شما ارائه داده می‌شوند.
قوانین اجاره خودرو
قوانینی که در اجاره خودرو در تهران از سعادت رنت باید رعایت کنید در اینجا مشخص شده است:
1-      ارائه مدرک درست و بدون مشکل به شرکت
2-      تحویل به موقع خودرو به شرکت
3-      یکی بودن مقدار بنزین تحویلی خودرو در زمان عودت
4-      تحویل خودرو بدون مشکل و تصادف
5-      تمیز بودن خودرو هنگام عودت
جمع بندی 
شما در تهران می‌توانید بدون نگرانی از شرکت سعادت رنت خودروی مورد نظر خود را براساس بودجه، علاقه رنت کنید. در نظر داشته باشید خودرو را شما در هر محلی از تهران می‌توانید تحویل بگیرید و موظف هستید در زمان مشخص شده به شرکت تحویل دهید. در زمان تحویل خودرو به شما برای اینکه ابهاماتی نداشته باشید قراردادی در دو نسخه به شما تحویل داده می‌شود که در آن زمان کرایه، ماشین مورد نظر، محل تحویل و عودت تماما یادداشت شده است، این قرارداد را تا پایان مدت زمان اجاره نزد خود نگهداری کنید. سعادت رنت تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری در نظر گرفته است به همین منظور تخفیفات استثنایی در پایان هفته و ماه دارد که با بررسی وب سایت این شرکت می توانید اطلاعات دقیقی بدست آوردید.    
کد خبر 142282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha