کد خبر 142320
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
نگاهی به عملکرد مدیرعامل سابق تامین سرمایه تمدن

بررسی عملکرد 17 ماهه بهنام محسنی در مدیرعاملی تامین سرمایه تمدن از کارنامه موفق نامبرده در بزرگترین تامین سرمایه کشور حکایت می کند.

به گزارش پرشین خودرو، از زمان انتخاب بهنام محسنی (آذرماه 1400تا 26 فروردین 1402) به عنوان مدیرعامل تامین سرمایه تمدن روند توسعه شرکت با سرعت طی شد؛ در سال مالی منتهی به 30 آذرماه 1401 سود خالص شرکت با رشد بیش از 42 درصدی به 1290میلیارد تومان افزایش یافت و همچنین حجم انتشار اوراق بهادار رکورد جدیدی را ثبت کرد.

تمدن در سال 1401، به عنوان اولین تأمین سرمایه دانش‌بنیان کشور معرفی شد. ایجاد هم‌افزایی در میان بازار پول و سرمایه از طریق انتشار اوراق سلف سکه، گامی مهم در جهت تحقق رسالت و حفظ روند موفقیت شرکت بود که با هدف کمک به نظام اقتصادی کشور صورت پذیرفت.

کسب مقام نخست مشاور پذیرش شرکت‌ها در فرابورس و همچنین جایگاه پنجم گروه واسطه‌گری‌های مالی از لحاظ شاخص فروش در میان 500 شرکت برتر کشور، از دیگر موفقیت های روزافزون شرکت طی 17ماه گذشته است.

همچنین از زمان شروع فعالیت آی بی کراد (سکوی تامین مالی جمعی) 19طرح به ارزش دو هزار و 985 میلیارد ریال از این بستر تامین مالی شدند که بیشترین میزان تامین مالی جمعی توسط یک شرکت در سال 1401 است و تامین سرمایه تمدن رتبه نخست ارزش تامین مالی در کشور را بدست آورد.

در راستای تنوع ابزارها و خدمات مالی قابل ارائه به مشتریان و حفظ جایگاه تأمین سرمایه تمدن به عنوان تأمین سرمایه برتر کشور، درخواست تأسیس صندوق طلا، صندوق املاک و مستغلات، صندوق ارزی و همچنین صندوق نیکوکاری به جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تامین سرمایه تمدن در دستور کار قرار گرفت.

کارنامه 17 ماهه بهنام محسنی به عنوان مدیرعامل تامین سرمایه تمدن از دستاوردهای مهم حکایت می کند و با حضور علی بیگ زاده به عنوان سکاندار جدید این شرکت روند توسعه تداوم خواهد داشت.

کد خبر 142320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha