نمایش سوپراسپرت چینی در جشنواره "ویلا د استه" ایتالیا

سوپراسپرت هونگچی S9 با برچسب قیمت 2 میلیون دلاری بعد از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری در جشنواره "ویلا د استه" ایتالیا و در کنار بزرگان این سگمنت به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جشنواره "ویلا د استه" یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌ها در حوزه خودروهای اسپرت و سوپراسپرت است که هر ساله در ایتالیا برگزار می‌شود. نام کامل این گردهمایی Concorso d’Eleganza Villa d’Este است اما با نام‌هایی نظیر "الگانس" یا " گردهمایی ویلا د استه" نیز شناخته می‌شود.

در گردهمایی امسال ویلا د استه، یک خودروی چینی حضور داشت که هر چند توانست نظر عکاسان را به خود جلب کند اما با استقبال چندانی از سوی بازدیدکنندگان واجه نشد.

نمایش سوپراسپرت هونگچی S9 در همایش ویلا د استه ایتالیا

این خودروی چینی که در ماه‌های گذشته در سکوت کامل به سر می‌برد ناگهان در یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان حاضر شد.

هونگچی S9 در جشنواره "ویلا د استه" حاضر شد تا مشخص شود که پرونده این خودروی 2 میلیون دلاری همچنان باز است. هر چند که این خودرو هنوز کامل نشده و نسخه نهایی آن در دسترس نیست اما هونگچی اعلام کرد که مصمم است تا پروژه اس9 را با موفقیت به پایان برساند.

هونگچی S9 اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 معرفی شد و قرار بود با پیشرانه 4 لیتری V8 و موتورهای برقی به توان ترکیبی 1400 اسب بخار و سرعت 400 کیلومتر در ساعت دست یابد هر چند که تا امروز به هیچ کدام از این موارد نرسیده است. هونگچی اس9 قرار بود در سال 2022 به بازار عرضه شود اما بر اساس شواهد، فاصله زیادی تا پایان راه دارد. البته حضور هونگچی در کنار پاگانی، بوگاتی، مازراتی و سایر خودروهای اسپرت مطرح جهان به تنهایی یک دستاورد برای این خودروساز چینی است.

هونگچی اس9

بد نیست بدانید که هونگچی S9 توسط گروهی با نظارت والتر داسیلوا طراحی شده است که در گروه فولکس واگن مشغول به کار بود و طراحی خودروهایی نظیر آئودی R8، لامبورگینی Egoista و فولکس واگن شیروکو را در پرونده خود دارد.

هونگچی اس9

کد خبر 142633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha