قیمت اجاره خودرو مازراتی گرن توریسمو چقدر است!؟

۲۰ میلیون روزانه برای اجاره مازراتی
کد خبر 143472
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
قیمت اجاره خودرو مازراتی گرن توریسمو چقدر است!؟

در سال‌های اخیر اجاره خودرو برای برگزاری مراسم و مناسبت‌های خاص به یکی از کسب و کارهای پرطرفدار تبدیل شده است که از خودروهایی مانند پراید تا خودروهای لوکس را دربرمی‌گیرد اما قیمت اجاره خودرو های لوکس نظیر مازراتی چقدر است؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اجاره خودرو در جهان یک امر پیش پا افتاده است و هر شخصی می‌تواند به آسانی خودروی دلخواه خود را از یک مرکز تحویل گرفته و صدها کیلومتر دورتر به مرکزی دیگر تحویل دهد.

اجاره خودرو در ایران اما با همه کشورهای دیگر متفاوت است و به دلیل سختی‌هایی که دارد تنها قشر خاصی را دربرمی‌گیرد.

با این حال اجاره خودرو همچنان طرفداران خاص خود را دارد به خصوص در میان قشر برخوردار و ثروتمند.

اگر برای شما هم سوال است که قیمت اجاره خودروهای لوکس مانند مازراتی گرن توریسمو چقدر است، بد نیست بدانید که اگر بخواهد به صورت ماهانه یک دستگاه مازراتی گرن توریسمو را بدون راننده اجاره کنید، هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برای شما خواهد داشت.

مازراتی گرن توریسمو

قیمت اجاره خودرو مازراتی به صورت روزانه نیز ۲۰ میلیون تومان است.

قیمت‌هایی که به آن اشاره شد، برای اجاره خودرو بدون راننده است و در صورتی که بخواهید خودرو را با راننده اجاره کنید، هزینه‌هانیز متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال یکی از مراکز اجاره خودرو، قیمت اجاره خودرو مازراتی با راننده را به صورت ساعتی، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند.

مشخصات فنی مازراتی گرن توریسمو

در زیر کاپوت گرن توریسمو MC، پیشرانه پرقدرت ۴.۷ لیتری ۸ سیلندر با خروجی ۴۴۴ اسب‌ بخار قدرت و گشتاور ۵۰۹ نیوتن‎متر جای گرفته است.

 انتقال قدرت در خودرو مازراتی جدید توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد. به‌کارگیری چنین گیربکسی مدل MC را قادر می‎سازد در مدت زمان ۴.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن ۲۹۸ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 143472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha