زمان ورود تیگارد X۵۵ اعلام شد / پیکاپ تیگارد هم به بازار می‌آید

رئیس بازاریابی شرکت سانیار موتور پارسیان(تیگارد موتور) با اشاره به برنامه‌ریزی تولید پیکاپ تیگارد به بازار خودرو تا پایان سال جاری، گفت: تیگارد X۵۵ در پارت اول به صورت وارداتی وارد کشور می‌شود.

امین مهرزاد، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، تولید تیگارد X۵۵ را از برنامه‌های شرکت سانیار موتور دانست و افزود: تیگارد X۵۵ در نخستین مرحله به صورت وارداتی به کشور می‌آید و در حال حاضر در انتظار تعیین قیمت تیگارد X۵۵ توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.

وی با اعلام زمان تقریبی عرضه تیگارد X۵۵ به بازار خودرو، ادامه داد: تیگارد X۵۵ تا یک ماه آینده و از طریق سامامه یکپارچه خودروهای وارداتی به متقاضیان عرضه می‌شود.

مهرزاد با تاکید بر قیمت‌گذاری تیگارد X۵۵ توسط سازمان حمایت، اظهار داشت: مستندات مربوط به قیمت تیگارد X۵۵ را به سازمان حمایت ارائه کردیم و این سازمان باید قیمت را مشخص کند اما پیش‌بینی ما قیمتی در بازه ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان است.

رئیس بازاریابی تیگارد موتور در تشریح برنامه‌های سانیار موتور پارسیان برای ماه‌های آتی نیز تصریح کرد: تولید یک پیکاپ جدید را در دستور کار داریم که در ماه‌های آینده راهی بازار خواهد شد.

مهرزاد در پایان با اشاره به توسعه خدمات پس از فروش این شرکت هم خاطرنشان کرد: نمایندگی اصفهان در آستانه افتتاح است و شهرهای تهران، شیراز، مشهد و بابل از شهرهایی است که نمایندگی فعال داریم ضمن این‌که نمایندگی کرمانشاه، رشت، تبریز و کرمان نیز در آستانه آغاز فعالیت قرار دارد و همه این نمایندگی‌ها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 143887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha