خودرو شاهین با کیفیت بهتری در حال تولید است

بازرس قضایی و بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه کیفیت برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته و این مجموعه سعی کرده، نقص های گذشته را جبران کند، گفت: برخی ایرادهای اولیه خودرو شاهین مرتفع شده و اکنون این خودرو با کیفیت بهتری در حال تولید است.

به گزارش پرشین خودرو، محمود صلبی، با اعلام این خبر و با بیان اینکه در ماه اخیر و ماه های آتی تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور، کیفیت قطعات مورد استفاده در خط تولید گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو را بررسی می کند، اظهار داشت: سعی بر این است که با نظارت های مستمر، خودروسازان بتوانند کیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقاء داده و بیش از گذشته، رضایت مردم را کسب کنند.

وی که در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا سخن می گفت، تصریح کرد: تیم بازرسی سازمان بازرسی کل کشور که در شرکت های خودروسازی مستقر است؛ روند تولید خودرو، کیفیت محصولات و قطعات مربوط را مورد ارزیابی و پایش قرار می‌دهد.

بازرس قضایی و بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور افزود: برای آنکه فرایند تولید خودرو بهتر از گذشته شود، قطعات مورد استفاده خودروسازان به آزمایشگاه های دارای تاییدیه صلاحیت، داده خواهد شد تا با ارزیابی کارشناسی آن، نظرات خود را نسبت به کیفیت قطعات ارایه دهند، لذا 4 تا 6 ماه دیگر نتایج آن استخراج و اعلام خواهد شد. این امر در قطعات حساس و حیاتی خودرو با حساسیت بیشتری دنبال می شود.

بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور در سایپا

صلبی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن نتایج آزمایش قطعات مورد استفاده در خودروها، با اطلاعات جامع تری می توان محصولات را ارزیابی کرد.

پس از بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا، در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، روند تولید محصولات و موانع موجود در این حوزه و همچنین در خصوص لزوم بهبود مستمر در کیفیت خودروهای تولیدی، مواردی مطرح و مورد گفتگو قرار گرفت.

کد خبر 142835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha