تجاری‌ساز گروه خودروسازی سایپا در راه نمایشگاه حمل و نقل و مدیریت شهری اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه جامع حمل و نقل، ترانزیت و مدیریت شهری در شهر اصفهان، شاهد حضور تجاری‌ساز گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، در دوازدهمین نمایشگاه جامع حمل و نقل، ترانزیت و مدیریت شهری اصفهان، شرکت‌های زامیاد و ایران کاوه سایپا با هدف معرفی محصولات جدید تجاری، تعامل و گسترش همکاری با تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، حضور خواهند یافت.

شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری مسقف فلزی و یخچال و ... به همراه معرفی اتوبوس شهری و ون و دیگر تولیدات این خودروسازی داخلی توانایی‌های خود را در معرض دید بازدکنندگان و فعالان این حوزه قرار خواهد داد. در بخش کاربری‌سازی تخصصی خودروهای تجاری نیز شرکت ایران ‌کاوه ‌سایپا حضور دارد.

خاطرنشان می شود که دوازدهمین نمایشگاه جامع حمل و نقل و مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 142906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha