آرین دیزل با خودروهای جدید کاربری در راه اصفهان

شرکت آرین دیزل که در نمایشگاه خودرو شیراز با کاربری‌های جدید این شرکت حاضر شده بود، با هدف شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت، راهی شهر اصفهان می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، آرین دیزل یکی از تجاری سازان بخش خصوصی و تولیدکننده کامیونت‌های جک و کشنده شک موتو در ایران است، و به زودی در شهر اصفهان و دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت، حاضر می‌شود.
آرین دیزل که در نمایشگاه‌های اخیر خودرو یکی از شرکت‌کنندگان نوآور بوده است در نمایشگاه خودرو شهر شیراز با نمایش محصولات جدید این شرکت در کنار برگزاری تست درایو کشنده شک موتو حضور پیدا کرده بود.
آرین دیزل در این نمایشگاه، کاربری‌های آتش‌نشانی، جاروی شهری و زباله‌کش را به نمایش عمومی درآورد. همچنین مدیر بازاریابی آرین دیزل از ساخت صفرتاصد کاربری‌های دیگری مثل خودروبر و مسقف و ... در این شرکت خبر داده بود.
با توجه به این‌که دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت به صورت مستقیم با فعالیت‌های آرین دیزل مرتبط است، انتظار می‌رود این شرکت با قدرت بیشتری در این نمایشگاه‌ها که به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود، حضور یابد.
آرین دیزل که دومین شرکت از نظر فروش کامیونت با سهم بازار ۲۰ درصدی در کشور است، احتمالا با کامیونت‌های جک در تناژ مختلف، کشنده شک موتو ایکس۵۰۰۰ و کاربری‌های مختلف راهی شهر اصفهان شود.
دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 142944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha