جعل و بسته‌بندی سرسیلندر، لنت ترمز، کاسه نمد و چراغ خودرو در کرمانشاه

مدیریت‌ حراست شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در راستای مبارزه با قطعات یدکی قاچاق و تقلبی با همکاری نهادهای نظارتی موفق به شناسایی چند فروشگاه و کارگاه تولید قطعات تقلبی در استان‌های ایلام وکرمانشاه شدند.

به گزارش پرشین خودرو، این مجموعه که طی حدود دو سال اخیر اهتمام ویژه‌ای در راستای مبارزه با قطعات تقلبی داشته است، در اواخر خرداد ماه سال جاری با همکاری اکیپی از نهادهای ذی‌ربط، توانستند چند فروشگاه که قطعات مجعول در بسته‌بندی مشابه‌سازی شده شرکت‌های ایساکو و شرکت‌های بزرگ خودروسازی کشور را به جای قطعات اصل و با کیفیت به هموطنان عرضه می‌کردند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کند.

بنابراین گزارش، در این شناسایی مشخص شد، عاملین اصلی تهیه و توزیع این قطعات در استان کرمانشاه اقدام به جعل و بسته‌بندی قطعاتی همچون سرسیلندر، لنت ترمز، کاسه نمد و چراغ خودرو و فروش آن از طریق فروشگاه‌های لوازم یدکی شهرستان ایلام کرده‌اند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به افزایش چشمگیر فروش قطعات تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو علاوه بر اقداماتی که در سال‌های اخیر برای مقابله با این مساله انجام داده بود، از ابتدای سال تا کنون نیز با برنامه‌ریزی و پیگیری ویژه‌تری این بازار را مورد رصد و پایش قرار داده و در سه ماهه ابتدایی سال 1402 بیش از ده فروشگاه و کارگاه توزیع‌کننده قطعات تقلبی را شناسایی و نزدیک به 9000 عدد قطعه تقلبی کشف و ضبط کرده است.

در این اقدامات که به منظور صیانت از برند نام آشنای ایساکو و حفظ اعتبار آن و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی این مجموعه در راستای حفظ جان و مال هموطنان، صورت گرفته، تعداد زیادی قطعات یدکی و لوازم خودرو که با جعل و تقلب در قطعات، بسته‌بندی یا هولوگرام به شکلی کاملا مشابه با قطعات اصلی در بازار توزیع می‌شد شناسایی و عاملین آن به نهادهای قضایی مربوطه و تعزیرات معرفی شده‌اند و به این ترتیب دست این سودجویان از تعدی به حریم این شرکت و اموال و جان هموطنان کوتاه شده است.

شرکت ایساکو در پایان یادآور شد، با توجه تشخیص دشوار قطعات اصلی و تقلبی در بازار برای هموطنان، مطمین‌ترین روش برای اطمینان از اصالت کالاهایی به نام شرکت ایساکو، خرید از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز این مجموعه، استفاده از سامانه پیامکی 300031 و اپلیکیشن تلفن همراه ایساکو است.

کد خبر 142925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha