با همکاری پلیس و ایساکو؛ ۲ فروشگاه توزیع کننده قطعات تقلبی شناسایی و پلمب شد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو(ایساکو) پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.

به گزارش پرشین خودرو، شناسایی و برخورد قانونی با این دو فروشگاه که به صورت جداگانه در استان‌های تهران و فارس فعالیت داشتند، در راستای تحقق مسوولیت‌های اجتماعی ایساکو که از دیرباز با رصد مداوم بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو در دستور کار قرار داشته است صورت پذیرفته و عاملان مرتبط با این پرونده‌ها در مسیر برخورد با جرایم و تخلفات مرتبط با حوزه برند و قاچاق کالا در اختیار مراجع قانونی ذی‌ربط قرار گرفتند.
در یکی از اقدامات مشترک شرکت ایساکو و پلیس آگاهی تهران، فروشگاهی در محله یاخچی‌آباد استان تهران که ملک خود را مانند فروشگاه‌های مجاز شرکت ایساکو با نصب تابلو و آرم و علایم مشابه‌سازی کرده بود شناسایی و مالک این فروشگاه که به فروش قطعه تقلبی لنت ترمز تکستار با سوء استفاده از برند شرکت ایساکو و با بسته‌بندی مجعول این شرکت به همراه لیبل و هولوگرام های جدید اقدام می‌کرد، ملزم به فک علایم مذکور و تحویل مقامات قضایی شد.
فروشگاه دیگری در بلوار امیرکبیر شهر شیراز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و نماینده تعزیرات حکومتی شناسایی و ۲۳ ﻋﺪد ﺗﺴﻤﻪ ﺗﺎﯾﻢ ﺗﻘلبی ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺧﻮدروﻫﺎی ﭘﮋو ۲۰۶ و ۴۰۵ و پنج ﻋﺪد ﺳﻨﺴﻮر اﮐﺴﯿﮋن ﺧﻮدروی دﻧﺎ در ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪی و ﻫﻮﻟﻮﮔﺮام مجعول شرﮐﺖ اﯾﺴﺎﮐﻮ کشف و ﭘﺲ از اﺳﺘﻌﻼم بارکد این اقلام از اﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻦ اﯾﺴﺎﮐﻮ، ﻣﻐﺎﯾﺮت و جعلی ﺑﻮدن آن احراز شد و در پی آن اﻗﻼم ﺗﻮﺳﻂ پلیس ضبط و فروشگاه نیز پلمب شد. همچنین با توجه به اظهار بی‌اطلاعی متولی فروشگاه از تقلبی بودن قطعات، وی به همراه مستندات و پرونده، برای بررسی‌های بیش تر در اختیار مراجع ذی‌ربط قرار گرفت.
شرکت ایساکو طی چند سال اخیر، برای جلوگیری از توزیع قطعات تقلبی مجعول و مبارزه با سودجویانی که با سوء استفاده از نام شرکت های معتبر همچون ایساکو، جان و مال مردم را به مخاطره می اندازند و همچنین در راستای صیانت از برند گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تعامل با مراکز محترم قضایی و انتظامی، دست این سودجویان را از این بازار کوتاه کرده است.
مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو علاوه بر حضور مستمر در بازار لوازم یدکی خودرو، رصد و پایش این مهم را در دستور کار خود دارد و با شناسایی ده‌ها مورد از تولید و توزیع‌کنندگان قطعات و لوازم یدکی تقلبی عرضه شده در بسته‌بندی‌های مجعول و شبیه‌سازی شده و معرفی آن‌ها به مراجع قانونی، در حفظ منافع مشتریان، مصرف‌کنندگان نهایی و شرکای تجاری خود می‌کوشد.
شرکت ایساکو همواره به ‌هم وطنان توصیه می‌کند با توجه به‌ وجود قطعات تقلبی در بازار و مشابهت بسیار زیاد آن با کالای اصلی، برای اطمینان از خرید قطعات اصلی و استاندارد، به‌ نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند. این شرکت یادآور شد اصالت قطعات خریداری‌ شده از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن تلفن‌ همراه ایساکو به سادگی قابل استعلام و بررسی است.

کد خبر 142420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha