سعید تاجیک رییس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی شد

سعید تاجیک که به‌ عنوان یکی از کاندیداهای هیات رییسه کمیسیون‌ انرژی و محیط زیست، در انتخابات اتاق بازرگانی تهران حضور یافت، موفق به کسب اکثریت آرا در این اتاق شد.

به گزارش پرشین خودرو، دومین روز از نشست هیات رییسه کمیسیون‌های منتخب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، با حضور اعضای کمیسیون‌ها، رییس و دبیرکل اتاق تهران، دیروز و امروز (۲۱ و ۲۲ مرداد)، در محل اتاق بازرگانی تهران تشکیل شد.

در این نشست، بعد از انجام رای گیری‌ها، هیات رییسه چهار کمیسیون "حکمرانی سازمانی"، "تحول، نوآوری و بهره‌وری"، "حمل و نقل" و "انرژی و محیط زیست"، برای یک دوره دو ساله تعیین شدند که در این بین سعید تاجیک مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و از اعضای اتاق بازرگانی تهران، به‌عنوان رییس کمیسیون انرژی و محیط زیست، برگزیده شد.

همچنین مهدی مسائلی دبیر سندیکای صنعتی برق ایران و فریدون اسعدی دبیر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، نیز به عنوان نواب رییس اول و دوم این کمیسیون معرفی شدند.

نخستین نشست این انتخابات، روز گذشته برای تعیین هیات رییسه پنج کمیسیون "صنعت و معدن"، تسهیل و توسعه تجارت"، "کشاورزی و صنایع تبدیلی"، "بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید" و "اقتصاد سلامت"، برگزار شد.

کد خبر 143201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha