کشنده X6000 و X5000 پرو رونمایی می‌شود / شریک تجاری شکمن‌ هستیم، نه صرفا خریدار

مدیر بازاریابی آرین دیزل با بیان این‌که در همکاری با شکمن ما واقعا شریک تجاری شکمن‌ هستیم، نه صرفا خریدار و واردکننده این برند، گفت: تنوع محصولات آرین دیزل به همین جا ختم نمی‌شود و اوایل سال آینده کشنده X6000 و X5000 پرو را عرضه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجتبی ضیائی که در مراسم رونمایی از دو کامیون شک‌موتو سخن می‌گفت، افزود: پیش‌ از این کشنده x5000 را به بازار عرضه کردیم، در حال حاضر کامیون جفت‌محور و کمپرسی را رونمایی کردیم و برنامه داریم تا پایان سال هم مدل تک‌محور را رونمایی کنیم.

مدیر بازاریابی آرین دیزل بیان کرد: 450 اسب‌بخاری که کامیون شک‌موتو تولید می‌کند، یک رقم واقعی است. تفکری در مورد برخی خودروهای چینی وجود دارد که شاید از نظر دوام قابل مقایسه با مدل‌های دیگر نباشند اما ما محصولی را انتخاب کردیم که در شراکت با شرکت اصلی و مادر اتفاق افتاده است و بهترین محصولات در این سگمنت است. این محصولات دوام بالایی دارند که تفاوت اصلی آن با سایر محصولات است.

مجتبی ضیائی مدیر بازاریابی آرین دیزل
مجتبی ضیائی مدیر بازاریابی آرین دیزل

وی اظهار داشت: این خودروها 450 اسب‌بخار قدرت دارند که در هماهنگی موتور با گیربکس این قدرت تولید می‌شود. یکی از تفاوت‌های این خودروها با سایر رقبا همین برخورداری از گیربکس قدرتمند است. از سوی دیگر این خودروها به امکانات ویژه‌ای مجهز است، دوربین 360 درجه به طور قطع برای این خودرو یک ویژگی محسوب می‌شود. صندلی مجهز به سردکن و گرم‌کن و سنسور نور برخی از این ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این خودروها هستند.

ضیائی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر داخلی‌سازی این خودروها 20 درصد است اما به طور قطع به مرور زمان این رقم افزایش می‌یابد. محصولات برند شکمن، جدید هستند اما نکته مثبت ما در زمینه خدمات پس از فروش مشترک بودن قطعات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعات مشترک این خودروها باعث می‌شود که کمتر نگران تامین قطعات باشیم. نمایندگی‌ها را نیز از نظر کمی و کیفی گسترش داده‌ایم و آموزش‌های مدونی برای نمایندگان برگزار می‌شود.

کد خبر 143253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha