کامیونت جک اتوماتیک می آید / کامیون و کمپرسی باری شک موتو در زمستان راهی بازار می‌شود

مدیر بازاریابی آرین دیزل از عرضه کامیونت جک ۱۲ تن در یک ماه آینده به عنوان نخستین کامیونت اتوماتیک کشور خبر داد و گفت: در زمستان سال جاری نیز دو کامیون و کمپرسی تک محور شکمن را با برند شک موتو به بازار خودروهای کار و تجاری معرفی خواهیم کرد.

مجتبی ضیایی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: آرین دیزل در حال حاضر با تولید دو هزار محصول مختلف، دومین خودروساز کار و تجاری کشور از نظر سهم بازار است که شش محصول مختلف سنگین و نیمه سنگین از برند جک و شکمن را روی خط تولید دارد.

وی با اشاره به تولید سه کامیونت جک ۶، ۸.۵ و ۹ تن در آرین دیزل، تصریح کرد: همچنین سه محصول کشنده ایکس ۵۰۰۰ و کامیون باری و کمپرسی جفت محور شکمن را با برند شک موتو در آرین دیزل تولید می‌کنیم.

مجتبی ضیائی مدیر مارکتینگ آرین دیزل
مجتبی ضیائی مدیر بازرایابی آرین دیزل

ضیایی در تشریح برنامه‌های آرین دیزل در شش ماهه دوم سال به تولید نخستین کامیونت با گیربکس اتوماتیک اشاره و تصریح کرد: در یک ماه آینده کامیونت جک ۱۲ تن را با گیربکس اتوماتیک راهی بازار خواهیم کرد.

مدیر بازرایابی آرین دیزل در ادامه به معرفی دو کامیون جدید در زمستان از سوی آرین دیزل اشاره و خاطرنشان کرد: کامیون باری و کمپرسی تک محور شکمن را تا پایان سال جاری با برند شک موتو رونمایی خواهیم کرد تا سبد محصولات شک موتو کامل‌تر از قبل شود.

کد خبر 143877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha