اعلام برنامه آرین دیزل برای ۶ ماهه دوم سال  ۱۴۰۲ / معرفی کامیونت ۱۲ تن و کامیون های تک محور

آرین دیزل در شش ماهه نخست سال جاری یکی از فعال‌ترین خودروسازان کاروتجاری کشور بوده و همچنان برنامه‌هایی برای شش ماهه دوم سال جاری نیز تدوین کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آرین دیزل که با کامیونت‌های جک در ایران شناخته می‌شود از اواخر سال گذشته اقدام به گسترش همکاری با شرکای خارجی کرد و در همین راستا، آرین دیزل، شاکمان را به همکاری مشترک برگزید.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین کشنده شاکمن با آرین دیزل به بازار می‌آید / معرفی کشنده شک موتو X6000 و X5000 PRO در سال جدید

آرین دیزل در اواخر سال جاری خط تولید کشنده شک موتو X۵۰۰۰ را رسما افتتاح کرد و در اسفندماه ۱۴۰۱ اولین سری از کشنده X۵۰۰۰ را به خریداران تحویل داد.

فعالیت آرین دیزل در سال ۱۴۰۱ با تحویل این کشنده به پایان رسید اما مردادماه سال ۱۴۰۲ با معرفی دو مدل کامیون شکموتو ادامه پیدا کرد.

اعلام برنامه آرین دیزل برای ۶ ماهه دوم سال  ۱۴۰۲ / معرفی کامیونت جک ۱۲ تن و کامیون های تک محور

آرین دیزل همچنین برای شش ماهه دوم سال جاری، دو برنامه رونمایی و معرفی محصول تدوین کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آرین دیزل در پاییز سال جاری قصد دارد از کامیونت جک ۱۲ تن (JAC N۱۲۰) رونمایی و این محصول را به بازار عرضه کند.

در ادامه برنامه‌های آرین دیزل برای شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲، آرین دیزل از کامیون‌های باری و کمپرسی تک محور شک موتو رونمایی خواهد کرد.

آرین دیزل با معرفی محصولات جدید، بدون شک یکی از پرکارترین شرکت‌های خودروسازی بخش خصوصی خواهد بود که محصولات متنوعی را با شناخت صحیح از خلاءهای موجود در بازار خودروهای کار و تجاری، معرفی می‌کند.

با رونمایی از کامیون و کمپرسی تک محور شک موتو در کنار نسخه دو محور که در مردادماه امسال معرفی شد، سبد محصولات آرین دیزل در این رده بسته خواهد شد و آرین دیزل ۴ محصول تک محور و دو محور را به بازار عرضه خواهد کرد.

با معرفی کامیون‌های جدید شک موتو، آرین دیزل یکی از کامل‌ترین سبدهای محصول را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

کد خبر 143465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha