کد خبر 143263
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
گروه سایپا به نمایشگاه خودرو مشهد می رود

گروه خودروسازی سایپا با زیرمجموعه‌های این گروه نظیر پارس خودرو، زامیاد، سایپادیزل، سایپایدک و ... در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حضور خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو مشهد که یکی از مهمترین های نمایشگاه های تاثیرگذار در صنعت خودرو کشور می باشد تا امروز میزبانی از خودروسازان داخلی و خارجی بسیاری را قطعی کرده است.

یکی از خودروسازان داخلی که در نمایشگاه مشهد ۱۴۰۲ حاضر خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از دو قطب خودروسازی کشور است.

گروه خودروسازی سایپا در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد با جمعی از شرکت‌های زیرمجموعه این گروه خودروسازی به مشهد خواهد رفت. انتظار می‌رود شرکت‌های پارس خودرو، زامیاد، سایپادیزل، سایپا یدک و ... به عنوان بازوهای اصلی سایپا در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پیدا کنند.

با توجه به معرفی محصولات جدید از سوی سایپا و زیرمجموعه‌های این گروه خودروسازی، باید انتظار حضور پررنگ و پرقدرت سایپا در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد را داشته باشیم.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 143263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha