کامیونت باراد ۶ تن را بشناسید + مشخصات فنی و تصاویر کامیونت باراد زامیاد

شرکت زامیاد، کامیونت باراد شش تن را در دو تیپ اسلیپر مجهز به جای خواب و تیپ دی‌کپ بدون جای خواب، معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کامیونت باراد که یکی از جدیدترین محصولات شرکت زامیاد در بازار خودروهای کار و تجاری به شمار می‌رود، در سه مدل ۵.۵ تن، شش و ۹.۵ تن راهی بازار خواهد شد.

کامیونت باراد شش تن زامیاد که در این مقاله به مشخصات فنی و تصاویر آن خواهیم پرداخت در دو تیپ اسلیپر مجهز به جای خواب و تیپ دی‌کپ بدون جای خواب عرضه می‌شود که ویژه حمل بار درون شهری و بین شهری تدارک دیده شده است تا خلاء چنین سگمنتی را در بازار خودروهای کار و تجاری پر کند.

تصاویر کامیونت باراد ۶ تن در تیپ اسلیپر با جای خواب را در گالری ذیل ورق بزنید:

کامیونت باراد ۶ تن با یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ ۳.۸ لیتری دیزل کامینز مجهز به اینترکولر و توربوشارژ و توان تولید ۱۵۷ اسب بخار و ۶۱۸ نیوتن متر گشتاور، به بازار عرضه می‌شود.

تصاویر کامیونت باراد ۶ تن در تیپ دی کپ را در گالری ذیل ورق بزنید:

جعبه دنده کامیونت باراد ۶ تن از نوع ۷ سرعته دستی دارای خروجی روی گیربکس برای اتصال به p.t.o است.

سیستم تعلیق کامیونت باراد ۶ تن در محور جلو به فنر پارابولیک سه لایه با کمک فنر و استابلایزر و در عقب نیز به فنر پاربولیک ۳+۳ لایه با کمک فنر و استابلایزر مجهز است.

کامیونت باراد ۶ تن همچنین به ترمزهای دیسکی جلو، ترمز دستی پنوماتیک و ترمز اگزوز تجهیز شده است. سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری و سیستم ترمز اضطراری پیشرفته نیز بخش دیگری از امکانات ایمنی کامیونت بارد ۶ تن محسوب می‌شود.

از دیگر امکانات ایمنی و رفاهی کامیونت باراد ۶ تن می‌توانیم به سیستم هشدار انحراف از مسیر، کروز کنترل، تهویه مطبوع، تنظیم برقی ارتفاع نور، دی لایت، اتولایت، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن، سیستم مالتی مدیای ۱۰ اینچ لمسی، کلاستر دیجیتال و صندلی پنوماتیک راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت اشاره کنیم.

کد خبر 143429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha