کد خبر 143487
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کامیونت باراد با کلاستر دیجیتال + ویدئو

کامیونت باراد که جدیدترین محصول زامیاد در بازار خودروهای کار و تجاری است، از یک کلاستر(پشت آمپر) تمام دیجیتال در کنار سیستم مالتی مدیای ۱۰ اینچ لمسی بهره‌ می برد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کامیونت‌ باراد در چهار مدل ۵.۵ تُن، ۶ تُن خواب‌دار و بدون خواب و همچنین ۹.۵ تُن خواب‌دار با ظرفیت حمل بار ۲۰۰۰، ۲۸۰۰ و ۶۰۰۰ کیلوگرم در شرکت زامیاد تولید می‌شود و تمامی این کامیونت‌ها، منطبق بر استانداردهای الزامی سازمان ملی استاندارد (۸۵ گانه) است.

تصاویر کامیونت باراد را در گالری ذیل ورق بزنید:

کامیونت باراد در مدل 6 تن با دو نسخه اسلیپر و دی کپ راهی بازار می‌شود که نسخه اسلیپر به جای خواب مجهز است.

کامیونت باراد در داخل کابین به یک کلاستر تمام دیجیتال مجهز شده که جلوه‌ای مدرن به تریم داخلی کابین کامیونت باراد بخشیده است.

کامیونت باراد با قابلیت‌هایی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته - رادار (AEBS)، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)،  ترمز دستی بادی، ترمز اگزوز، صندلی پنوماتیک راننده با قابلیت تنظیم دستی در شش جهت، غربیلک فرمان مجهز به دکمه های کنترلی مولتی مدیا، کروز کنترل، ال سی دی ۱۰ اینچی و جلوآمپر دیجیتال، صندلی وسط تاشو، چراغ رانندگی در روز و اتولایت یکی از جدیدترین کامیونت‌های زامیاد در بازار خودروهای کار و تجاری است که صاحبان گواهینامه پایه دو نیز مجاز به رانندگی با مدل 5.5 تن آن هستند.

در ویدئوی ذیل می‌توانید نگاهی کوتاه به کابین و کلاستر کامیونت باراد بی‌اندازید:

کد خبر 143487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha