کد خبر 143443
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
داشبورد خودرو اطلس چه شکلی است؟

خودرو اطلس یکی از جدیدترین محصولات گروه خودروسازی سایپا است که در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد. خودرو اطلس هرچند از نظر ابعاد و اندازه در قدوقواره خودرو کوییک است اما از طراحی متفاوتی در کابین نسبت به این خودرو برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو اطلس سایپا با ظاهری متفاوت نسبت به دیگر محصولات این شرکت هر چند اشتراکاتی با دیگر خودروهای سایپا دارد اما تفاوت‌ها بسیار بیشتر از اشتراکات است.

تیزر خودرو اطلس منتشر شد (+ فیلم)

آپشن گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING چیست؟

تست گوزن خودرو اطلس در شرایط غیراستاندارد!

قیمت خودرو اطلس تیپ G اعلام شد

خودرو اطلس چه امکاناتی دارد؟

داشبورد خودرو اطلس یکی از این تفاوت‌هاست که ظاهری جذاب به خودرو بخشیده است.

داشبورد خودرو اطلس میزبان یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ است که به سبک طراحی خودروهای روز دنیا، بیرون زده از داشبورد طراحی شده است. پایین صفحه نمایش لمسی خودرو اطلس، دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع به صورت دایره‌ای شکل تعبیه شده و در انتهای داشبورد نیز بخش تنظیمات سیستم تهویه مطبوع و برخی کلیدهای کنترلی خودرو قرار دارد.

تصاویر داشبورد خودرو اطلس را در گالری ذیل ورق بزنید:

صفحه کیلومترشمار، یکی دیگر از بخش‌های جدید در خودرو اطلس است که با دیگر محصولات سایپا متفاوت است و شبیه به کلاستر ام وی ام ایکس۲۲ طراحی شده است.

همچنین غربیلک فرمان ظاهر اسپرتی دارد و به صورت D کات طراحی شده است. متریال به کار رفته در داشبورد و کابین کیفیت مناسبی دارد اما باید دید در بلند مدت چگونه عمل خواهد کرد.

فضای صندوق عقب خودرو اطلس سایپا

خودرو اطلس

از نظر فضای اتاق و کابین این خودرو کاملا شبیه به کوییک است. فضای پا و سر برای سرنشینان جلو مناسب بوده و همچنین فضای ردیف عقب نیز برای دو سرنشین کافی است.

تیپ‌بندی خودرو اطلس

خودرو اطلس سایپا در ۴ تیپ مختلف تولید و عرضه می‌شود که همگی از ظاهر یکسان برخوردارند اما در بحث امکانات رفاهی و ایمنی تفاوت‌هایی با هم دارند.

خودرو اطلس S به امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کیسه هوای راننده سرنشین، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک عقب، چراغ های همراهی تا درب منزل، کامپیوتر سفر، چراغ های روشنایی روز، رادیو پخش (AUX، USB و بلوتوث)، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS) و سنسور نور مجهز شده است.

خودرو اطلس G نیز علاوه بر امکانات اطلس S مواردی مانند صفحه نمایش ۷ اینچ مالتی مدیا، دوربین عقب، کنترل صدا از روی فرمان، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، آینه‌های تاشو برقی، آنتن سقفی کوسه‌ای، تریم داخلی دو رنگ، سانروف برقی و سقف رنگی را بیشتر دارد.

خودرو اطلس

خودرو اطلس L که نسخه پایه اطلس اتوماتیک محسوب می‌شود هم به امکاناتی نظیر نظیر فرمان کمکی برقی، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک عقب، چراغ‌های همراهی تا درب منزل، کامپیوتر سفر، چراغ‌های روشنایی روز، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور نور، صفحه نمایش ۷ اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، آنتن سقفی کوسه‌ای، آینه‌های تاشو برقی، تریم داخلی دو رنگ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای تجهیز شده است.

خودرو اطلس E نیز که فول‌ترین نسخه خانواده اطلس به حساب می‌آید امکاناتی مانند سانروف، سقف با رنگ متفاوت، صندلی برقی دو حالته راننده، گرمکن صندلی راننده، شیشه دودی عقب، سنسور باران و رادار نقطه کور را نسبت به اطلس L بیشتر دارد.

کد خبر 143443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    3 17
    قیمت تمام شده اطلس دنده دستی 390 میلیون هست آیا می ارزد؟؟؟
  • امیر IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    19 2
    یوقت شبیه کوئیک نیست؟فقط چراغاش عوض کرده باشن اصلا🤣🤣🤣🤣
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    14 4
    صفر بودنش مثل ده سال کاره ... تو ذوق می زند
  • فریبا جعفری IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    6 2
    سایت سایپا بسته ای ونرخ مشخص نیست امیدواریم نسبت به تعریفی که شده با کیفیت باشه وبتونیم ثبت نام کنیم ما ک موفق نشدیم
  • مهدی شبانی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    7 19
    خودروی باکلاسی هست فقط خدا کنه سیستم‌های داخل وخارج ماشین با کیفیت باشد قیمت ماشین را برای مردم بفرستید مرسی از شرکت سایپا
  • محمد US ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    39 11
    خر همون خره پالونش عوض کردن