کد خبر 143371
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
خودرو اطلس در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد

خودرو اطلس در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد بصورت رسمی معرفی شد و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو اطلس بر روی پلت فرم ایکس ۲۰۰ ساخته و تولید شده است و در نمای جانبی این محصول تفاوت آن چنانی با خودروهای کوییک و تیبا۲ مشاهده نمی شود چرا که قاب درب ها ثابت مانده است.

خودرو اطلس در نمای جلو و عقب با فیس لیفت و چهره جدید همراه شده و قرار است این خودرو در تیپ های مختلف به بازار کشور عرضه شود.

خودرو اطلس هم در طراحی عقب و هم در کابین شباهت های بسیاری با برخی خودروهای رنو در سال های نه چندان دور دارد.

خودرو اطلس از یک موتور ۱.۵ لیتری با چهار سیلندر و ۸ سوپاپ بهره می برد. موتور M۱۵ GSI که بر روی خودرو اطلس قرار دارد به فناوری VVTI مجهز شده است که موجب می شود حداکثر گشتاور در دورهای پایین تری باشد و این اتفاق در استفاده شهری از خودرو اطلس، هم کاهش مصرف سوخت و هم افزایش توان حرکتی را به دنبال خواهد داشت.

تصاویر خودرو اطلس را در گالری ذیل ورق بزنید:

براساس این گزارش، جعبه دنده خودرو اطلس در دو نمونه ۵ سرعته دستی، و نمونه اتوماتیک از جعبه دنده سی.وی.تی پانچ بهره می برد.

خودرو اطلس دارای ۹۰ اسب بخار قدرت با ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور است.

برخی از تجهیزات خودرو اطلس شامل آنتن کوسه ای، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، سنسور باران، سنسور نور، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی دستی، آینه تاشو برقی، تریم داخلی دو رنگ، سان روف برقی و ... می شود.

مهمترین رقیب خودرو اطلس یا بهتر بگوییم خودرو اطلس، برای رقابت با پژو ۲۰۷i در گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه می شود.

کد خبر 143371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha