مشخصات فنی خودرو وارداتی ایران خودرو اعلام شد (مشخصات فنی شاین مکس)

مشخصات فنی خودرو وارداتی ایران خودرو بصورت رسمی اعلام شد تا به زودی شاهد حضور شاین مکس هیبریدی و بنزینی در بازار کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با بازشدن سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، خودرو وارداتی ایران خودرو نیز جز خودروهایی که متقاضیان محصولات وارداتی می توانند انتخاب کنند، معرفی شد.

براساس این گزارش، شاین مکس در دو نسخه هیبریدی و بنزینی قرار است در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

شاین مکس

خودرو وارداتی ایران خودرو با موتور ۱۵۰۰ سی سی روانه بازار خواهد شد و حداکثر قدرت آن ۱۹۰ اسب بخار با ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است و قدرت موتور در حالت برقی ۱۷۶ اسب بخار با ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور می باشد.

شاین مکس با ۱۶ سوپاپ از گیربکس DCT۷ در نسخه بنزینی و گیربکس HEV GB در نسخه هیبریدی بهره می برد.

شاین مکس

حداکثر سرعت شاین مکس در نسخه بنزینی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و در نمونه هیبریدی ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

اما مصرف سوخت شاین مکس بنزینی ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد و در نسخه هیبریدی بصورت ترکیبی ۵ لیتر و شهری ۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

خودرو وارداتی ایران خودرو از سیستم ترمز ضد قفل(ABS  و EBD)، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم ترمز اتوماتیک، سیستم کمک ترمز(BAS)، سیستم کمکی حرکت در سر بالایی(HHC)، سیستم کنترل پایداری الکتریکی(ESP)، سیستم کنترل کشش(TCS)، ترمز پارک برقی(EPB)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند(AEB)، ترمز کمکی اضطراری(EBA) و سیستم ترمز هوشمند(BOS) بهره می برد.

شاین مکس

شاین مکس بنزینی به ۶ کیسه هوا(راننده و سرنشین، جانبی و پرده ای) و نسخه بنزینی به ۴ کیسه هوا راننده و سرنشین و جانبی مجهز است. هر دو نسخه دارای سنسور دنده عقب و سنسور جلو هستند.

دوربین ۳۶۰ درجه در نسخه بنزینی تعبیه شده است و نسخه هیبریدی محروم از این آپشن می باشد، در هر دو نسخه دوربین دید عقب و نمایش میزان باد لاستیک ها وجود دارد.

طول، عرض و ارتفاع شاین مکس در نسخه بنزینی و هیبریدی به ترتیب ۴۷۹۷، ۱۸۷۰ و ۱۴۷۵ میلی متر است.

شاین مکس از باک با حجم ۵۲ لیتر بهره می برد و فضای صندوق عقب در خودرو وارداتی ایران خودرو، ۴۲۸ لیتر است.

سایر تجهیزات و امکانات خودرو وارداتی ایران خودرو را در کاتالوگ رسمی مشخصات شاین مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی با یکدیگر بررسی می کنیم:

کاتالوگ شاین مکس

کد خبر 143667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha