عرضه کامیون کشنده X۵۰۰۰ شک موتو با ۲ سال گارانتی +(مشخصات کشنده ایکس 5000)

کامیون کشنده X۵۰۰۰ شک موتو از تاریخ تحویل به مشتری تا مدت ۲ سال یا پیمایش ۲۰۰ هزار کیلومتر(هر کدام زودتر فرا رسد) گارانتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، زمستان سال ۱۴۰۱، شرکت آرین دیزل اولین کامیون کشنده X۵۰۰۰ شک موتو را تحویل مشتریان داد.

مونتاژ و تولید کامیون کشنده X۵۰۰۰ شک موتو در کارخانه آرین دیزل واقع در شهر خمین از دی‌ماه سال قبل آغاز شده است.

کابین شک موتو

ابعاد کلی کشنده ایکس ۵۰۰۰ شک موتو متشکل از طول، عرض و ارتفاع به ترتیب شامل ۶۳۵۰، ۲۵۵۰ و ۴۰۰۰ میلی متر است که فاصله محوری آن نیز ۳۸۰۰ میلی متر می باشد.

این کشنده تک محور از وزن کل شاسی بدون بار ۶۸۸۶ کیلوگرم برخوردار است و وزن مجموع ناخالص ترکیبی مجاز خودرو ۴۴۰۰۰ کیلوگرم می باشد. و حداکثر توان بالاروی از شیب ۳۶ درصد را دارا است.

موتور شک موتو

ایکس ۵۰۰۰ شک موتو به یک موتور ۱۳ لیتری با مدل Cummins ISZ۵۲۰ مجهز است که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند. موتور این کشنده ۵۲۰ اسب بخار توان دارد و از گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن بر متر بهره می برد.

دنده شک موتو

گیربکس X۵۰۰۰ شک موتو، اتوماتیک با سیستم تعویض دنده هوشمند و از نوع FAST F۱۶JZ۲۴ می باشد و تعداد دنده ها در این کامیون کشنده، ۱۶ دنده جلو به همراه ۲ دنده عقب است.

سیستم ترمز در این کشنده، شامل دو مدار مستقل پنوماتیک، ترمزهای چرخ جلو و عقب دیسکی، سوپاپ هاسیستم ترمز ساخت شرکت WABCO و با مخازن ذخیره باد آلومینیومی است و ایکس ۵۰۰۰ شک موتو، از سیستم ترمز اضطراری  AEBS، سیستم کنترل پایداری خودرو ESC ، سیستم کنترل لغزش ASR ، ریتار در ۵ مرحله ای هیدرولیک (گیربکس) و ترمز موتور برند JACOB  و سیستم هشدار انحراف از مسیر  LDWSبهره می برد.

کشنده ایکس 5000 شک موتو

حداکثر ظرفیت مجاز فنی محور جلو ۷.۵ تن و حداکثر ظرفیت مجاز فنی محور عقب ۱۳ تن برای کامیون کشنده ایکس ۵۰۰۰ شک موتو از سوی شرکت آرین دیزل اعلام شده است و نوع سیستم تعلیق جلو در این کشنده، فنر پارابولیک به همراه کمک فنر هیدرولیک می باشد و برای سیستم تعلیق عقب آن نیز، سیستم تعلیق بادی دارای ۴ بالن هوا با سیستم مدیریت هوشمند تنظیم ارتفاع ECAS به همراه میل موجگیرتعبیه شده است.

X۵۰۰۰ شک موتو از کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی و قطر ۴۳۰ میلی متر بهره می برد.

خاطرنشان می شود که انجام سرویس های ادواری کشنده تک محور  SHACMOTO X۵۰۰۰ نقش بسزایی در بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید این کامیون دارد بطوریکه انجام این سرویس ها(از جمله تعویض روانکارها و فیلترها) در شبکه نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش آرین دیزل الزامی اعلام شده است و عدم انجام آنها در موعد مقرر، منجر به خروج خودرو از شرایط گارانتی خواهد شد.

برای اطلاع از دیگر امکانات کشنده ایکس 5000 شک موتو می توانید کاتالوک رسمی این کامیون را در ادامه ملاحظه کنید:

کاتالوگ شک موتو

کد خبر 143678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha