کدام خودروهای سنگین آرین دیزل به نمایشگاه خودرو کرمانشاه می رود؟

آرین دیزل با محصولات جدید خود اعم از کامیونت‌ جک با کاربری‌های بالابر و آتش‌نشانی، جدول‌شوی و حمل زباله، کامیون ۲۶ تن جفت‌محور کمپرسی، کامیون ۲۶ تن جفت‌محور باری و کشنده تک‌محور X۵۰۰۰ به نمایشگاه کرمانشاه می رود.

به گزارش پرشین خودرو، آرین دیزل در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته کرمانشاه حضور می یابد. این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

آرین دیزل در این نمایشگاه با محصولات جدید خود اعم از کامیونت‌ جک با کاربری‌های بالابر و آتش‌نشانی، جدول‌شوی و حمل زباله، کامیون ۲۶ تن جفت‌محور کمپرسی، کامیون ۲۶ تن جفت‌محور باری و کشنده تک‌محور X۵۰۰۰ در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کامیونت جک با کاربری های بالابر و آتش نشانی، یکی از جدیدترین محصولات آرین دیزل است که با بهره گیری از فناوری های روز دنیا تولید شده است. 

کامیون ۲۶ تن جفت محور باری و کمپرسی نیز یکی دیگر از محصولات جدید آرین دیزل است که جزو یکی از قدرتمندترین کامیون های موجود در بازار ایران محسوب می شود.

این کامیون‌ها به یکی از گزینه های مناسب برای حمل و نقل مواد و مصالح سنگین در صنایع مختلف تبدیل شده است.

کشنده تک محور X۵۰۰۰ نیز یکی از محصولات پرطرفدار آرین دیزل است که با طراحی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی بالا، یکی از گزینه های مناسب برای حمل و نقل بین شهری و جاده ای محسوب می شود.

آرین دیزل در سیزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته کرمانشاه از سه شنبه ۰۷ آذر تا جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه، سالن زاگرس پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر 144011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha