کامیون کشنده شک موتو X۵۰۰۰ به پایانه بار بندرعباس می رود (+اعلام زمان تست درایو)

کامیون کشنده شک موتو X۵۰۰۰ برای تست و بررسی به پایانه بار بندرعباس خواهد رفت.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت آرین دیزل نماینده رسمی شکموتو در ایران، برای اولین بار امکان تست‌درایو کامیون کشنده شک موتو X۵۰۰۰ را در شهر بندرعباس فراهم کرده است.

براساس این گزارش، مشتریان می‌توانند با مراجعه به پایانه باربری بندرعباس درخواست خود را برای شرکت در تست درایو، ثبت کنند.

این گزارش می افزاید که در تست درایو، مشتریان می‌توانند از نزدیک با ویژگی‌های خودرو، مانند قدرت موتور، شتاب، هندلینگ، مصرف سوخت و امکانات رفاهی آن آشنا شوند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تا خودرویی را انتخاب کنند که متناسب با نیاز و علایق آنها باشد. 

یکی دیگر از مزایای برنامه تست درایو آرین دیزل این است که به مشتریان کمک می‌کند تا قبل از خرید خودرو، آن را آزمایش کنند و تصمیمی آگاهانه‌تر بگیرند. این تصمیم‌گیری می‌تواند منجر به رضایت بیشتر مشتریان از خودرو خود شود.

همچنین تست درایو می‌تواند به مشتریان کمک کند تا در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند، مشتریان دیگر نیازی به خرید خودرو و سپس فروش آن در صورت عدم رضایت ندارند.

برنامه تست درایو کشنده شک موتو X۵۰۰۰ از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ آذرماه جاری و از ساعت ۹ تا ۱۶ در پایانه بار بندرعباس پارکینگ روبروی سالن بار، برگزار و اجرا خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند به سایت شرکت آرین دیزل به نشانی https://arian-diesel.com مراجعه کنند.

کاتالوگ کامیون کشنده شک موتو X5000

کد خبر 144069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha