خودرو هیوندای توسان با چه مشخصاتی فروخته می شود (+قیمت هیوندای توسان)

با توجه به عرضه خودرو هیوندای توسان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نگاهی به مشخصات فنی این خودرو کره ای که قرار است به بازار کشور عرضه شود خالی از لطف نیست.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو هیوندای توسان با چهار سیلندر بصورت تک دیفرانسیل با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یک موتور ۲ لیتری با ۱۵۴ اسب بخار قدرت و  ۱۹۲ نیوتن متر گشتاور دوباره به بازار کشور باز خواهد گشت.

خودرو هیوندای توسان

در کاتالوگ ارائه شده، مصرف سوخت ترکیبی هیوندای توسان ۸.۳ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر و سرعت آن ۱۸۱ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

طول، عرض و ارتفاع هیوندای توسان وارداتی ۴۶۳۰، ۱۸۶۵ و ۱۶۶۵ میلی متر است. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب بصورت اتصال چندگانه می باشد و از یک فرمان برقی بهره می برد و حجم باک این خودرو ۵۴ لیتر است.

خودرو هیوندای توسان

محصول توسان در بخش ایمنی و امنیت به سیستم کروز کنترل، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری ESP، ترمز جلو و عقب نیز دیسکی است.

از دیگر تجهیزات و امکانات خودرو هیوندای توسان وارداتی می توان به استارت دکمه ای، صفحه نمایش ۸ اینچی، دوربین و مه شکن عقب، سنسور پارک جلو و عقب، چهار بلندگو، صندلی برقی راننده و ... اشاره کرد.

خودرو هیوندای توسان

قیمت علی الحساب هیوندای توسان وارداتی نیز ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شده است.

این گزارش می افزاید که از روز گذشته آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی که در مرحله اول ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است می‌ توانند نسبت به انتخاب خودروهای اعلام شده وارداتی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ اقدام کنند.

در ادامه کاتالوگ مشخصات فنی خودرو هیوندای توسان وارداتی که قرار است توسط شرکت کرمان خودرو(KTL) وارد و عرضه شود را با یکدیگر مرور می کنیم:

مشخصات فنی هیوندای توسان

کد خبر 143767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha