به زودی؛ وانت‌های جدید بهمن به بازار معرفی می‌ شود

مدیرعامل گروه بهمن گفت: بهمن به زودی وانت‌های جدیدی را به بازار معرفی می‌کند که توانایی خوبی برای کار دارد.

به گزارش پرشین خودرو، بیوک علیمرادلو، با اعلام این خبر در در مراسم تقدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از همکاری گروه بهمن با این مجموعه اظهار داشت: خدمت به نهادی همچون کمیته امداد، مایه افتخار سهامداران، مدیران و کارکنان است.

وی تصریح کرد: در گروه بهمن و برخی شرکت‌های مرتبط با این مجموعه، تعداد قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد مشغول به کار هستند و خودکفا شده‌اند.

علیمرادلو با اشاره به اینکه اشتغال زایی می‌تواند منجر به ایجاد درآمد پایدار و جلوگیری از گسترش فقر و محرومیت در جامعه شود، یادآور شد: بهمن با اشتغال زایی توانسته نقش خود را در جلوگیری از گسترش فقر ایفا کند. این شرکت ابتدای خصوصی سازی ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی داشت اما اکنون با پیگیری برنامه‌های توسعه ای خود، به بیش از ۷۰۰۰ نفر نیروی مشغول به کار رسیده است.

محصولات بهمن می‌تواند مددجویان را به درآمد پایدار برساند

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به نقش بالقوه تولیدات گروه بهمن در مبارزه با فقر متذکر شد: طیف متنوعی از محصولاتی که در بهمن تولید می‌شود می‌تواند افراد را به درآمد پایدار و مطمئن برساند. موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی نیز ظرفیت خوبی برای ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان است. بهمن به زودی وانت‌های جدیدی را به بازار معرفی می‌کند که توانایی خوبی برای کار دارد.

کد خبر 143768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha